Як навчати дітей під час воєнного стану?



Як навчати дітей під час воєнного стану?

  1. Проводьте уроки так само як і до початку воєнного стану.
  2. Не варто часто нагадувати про події, які зараз відбуваються.
  3. Будь-яку інформацію щодо війни варто надавати відповідно віку, лаконічно і коротко, а ще краще уникати таких розмов. Адже про це дітям мають розповідати та пояснювати їх батьки.
  4. Не рекомендується говорити про жертви, бомби, ракети, зброю. В кінці зустрічі можна говорити фрази типу: «Бережіть себе!», «Так тримати!», «Ви молодці!», «Зберігаємо спокій!». Завершуйте урок на позитивній ноті.
  5. Перед дітьми педагогові варто бути впевненим, спокійним та урівноваженим. Не варто своїм виглядом показувати власний стурбований стан, тому перед уроками робимо все можливе, щоб його позбутися (фізичні вправи, прогулянка, спілкування, побутові справи, волонтерство).
  6. Не рекомендується аналізувати події, обговорювати події, нав’язувати власну думку та позицію щодо війни учням. Уникаємо таких розмов. Якщо ж учні самостійно піднімають дану тему, то лаконічно відповідаємо та закриваємо її.
  7. Якщо учень припускає помилки, ми його не критикуємо, а конструктивно виправляємо. Також під час спілкування з учнями використовуємо похвалу, жарти.
  8. Варто приділити більше уваги повторенню вивченого матеріалу, щоб зрозуміти чи не забули учні його. Адже діти також пережили потужне емоційне потрясіння, що може стати причиною забування певної інформації.
  9. Під навчальної діяльності варто змінювати види діяльності, створювати ситуації в яких учні зможуть проявляти ініціативу, самостійно щось пояснювати. Також варто давати виконувати учням посильні завдання, а іноді навіть дуже легкі; створювати ситуації успіху та не забувати про похвалу та підтримку, щоб у дітей вироблялась позитивна мотивація до навчання.
  10. Не варто перевантажувати дітей новим матеріалом. Давайте адекватні розміри домашніх завдань.
  11. Можна використовувати метафори для зняття тривожності в учнів з використанням певних образів, а саме: води, веселки, землі. Уникати образів неба та вогню.
  12. Вислуховуйте та підтримуйте своїх учнів і все буде Україна!

Останнє опубліковане

26.04.2024
Виховний захід " Чорнобиль - скорбота пам'яті людської".

26 квітня учні 9-Б класу та вчителі хімії Мацях Н.Р. та фізики Мартинюк Л.О. провели виховний захід " Чорнобиль - скорбота пам'яті людської". Школярі поглибили свої знання про Чорнобильську трагедію та довідалися більше про людей, які ціною власного життя та здоров'я захищали Україну від наслідків аварії, вшанували їх хвилиною мовчання.

26.04.2024
Великодні аплікації

Цього тижня учні 3-Б класу ( учитель Бац В.І.) разом із п. Любою Ящун виготовляли великодні аплікації. Листівки із голубами миру третьокласники надішлють нашим Захисникам, а інші подарують самотнім людям, котрі також потребують нашого тепла та уваги.

26.04.2024
Практична робота "Основні класи неорганічних речовин"

Учні 8-А та 8-Д класів (учитель хімії Мацях Н.Р.), об'єднавшись у групи, провели практичну роботу "Основні класи неорганічних речовин". Досліди були цікавими, діти з захоплення виконували усі завдання. Було підтверджено, що теорія без практики- мертва.

26.04.2024
Бінарний урок на тему «Цукровий діабет»

Під час декади природничих наук учителі Гімназії №12 Наталія Мацях та Ірина Ящишин провели бінарний урок в 9 – А класі на тему «Цукровий діабет». Перші згадки про симптоми, схожі на цукровий діабет, зустрічаються ще в давньому Єгипті, близько 1500 років до нашої ери. А вперше цей захворювання було описано як окрема медична проблема у Древньому Індійському тексті «Сушрута-самгіта» близько 400 років до нашої ери. Цукровий діабет стає глобальною проблемою здоров'я, оскільки кількість хворих на нього зростає в усьому світі. За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, кількість людей з діагнозом цукрового діабету збільшилася з 108 мільйонів у 1980 році до 422 мільйонів у 2014 році. Тому важливо розуміти симптоми, які вказують на це захворювання, знати як спосіб життя впливає на розвиток хвороби. Важливо не лише знати показники норми цукру в крові, а й вміти його вимірювати. Саме цим і займалися девятикласники. "Здоров'я - це найбільша цінність, а боротьба з цукровим діабетом - це інвестиція у майбутнє вашого здоров'я."

25.04.2024
Класній родині 8-Д класу дуже приємно, що їх проєктна робота "У пошуках минулого Кристинополя. Історія одного кохання" була так високо оцінена жюрі конкурсу

Класній родині 8-Д класу дуже приємно, що їх проєктна робота "У пошуках минулого Кристинополя. Історія одного кохання" була так високо оцінена жюрі конкурсу, адже всі презентації були надзвичайно цікавими і демонстрували глибину дослідження. Особливу подяку ми висловлюємо нашим керівникам школи та спонсору проєкту Myroslava Didenko , котрі у непростий час допомагають дітям розкривати їх таланти. Так як у нас командний проєкт, вважаємо за правильне поділитися нашим виграшем. Частину коштів ми перерахуємо мужнім ЗСУ, котрі захищають нас від ворога. Не залишимо без подарунку Червоноградський музей історії релігії, який надав нам велику підтримку. Решту коштів ми витратимо на наш класний відпочинок. Бажає нашій країні чимшвидшої перемоги. Все буде Україна!