Умови доступності для навчання осіб з ООП
УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Для дітей з особливими освітніми потребами (далі ООП) в закладі дошкільної освіти №5 відкрито 2 групи, де окрім вихователя працює ще асистент вихователя. В групах створено відповідне розвивальне середовище, а в коридорах є поручні, двірні пройоми ширше ніж звичайні.
Також для дітей з порушенням мовлення у кожній віковій групі створено відповідний ресурсний простір, який включає в себе елементи системи альтернативної комунікації: куточок емоцій, СХД, книги, логіко – математичного розвитку, дошки для сенсорного розвантаження (бізіборди); що сприяє активному включенню в освітній процес дітей з ООП та нейротипових дітей, полегшує процес адаптації та соціалізації.
Меблі для дітей мають можливість змінювати свій зріст відповідно дитині.
Модульна наборна система та набір модульних дидактичних ігор призначені для вирішення великої кількості завдань з навчально – виховної роботи. Завдяки своїй компактності, яскравому вигляду, можливості поєднувати елементи і регулювати рівні складності вони є універсальним інструментом у роботі вихователів, вчителів – логопедів, практичного психолога.
Також проводяться корекційно-розвиткові заняття вузькими спеціалістами: вчителем – логопедом, практичним психологом.
З метою профілактики плоскостопості та занять лікувальною фізкультурою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату заклад має спортивний інвентар для занять лікувальною фізичною культурою.
ЗАКОНОДАВЧА БАЗА