Науково–методична проблема. на 2023 -2024 н. р. Формування основ патріотичного виховання як засіб всебічного розвитку особистості майбутнього громадянин Завдання на 2023-2024 н.р: 1.Продовжувати формувати у дошкільників морально-етичні цінності засобами патріотичного виховання. 2. Сприяти формуванню компетентностей дошкільників широким використанням ігрової діяльності, удосконалювати та осучаснювати базу дидактичних ігор. 3.Активізувати використання пошуково-дослідницької діяльності у процесі виховання. 4.Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти» Завдання на літній період 1. Створити необхідні умови для забезпечення оптимального рухового режиму, загартування та зміцнення здоров'я дітей влітку. 2.Продовжувати розвивати у дітей дошкільного віку пізнавальну активність за допомогою дидактичних та настільно-друкованих ігор, спрямованих на розвиток логічного мислення. 3.Активізувати взаємодію з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини з умовах ЗДО на початку навчального року.
Науково–методична проблема.
на 2023-2024 н.р.
Формування основ патріотичного виховання як засіб всебічного розвитку особистості майбутнього громадянин
Завдання на 2023-2024 н.р:
1.Продовжувати формувати у дошкільників морально-етичні цінності засобами патріотичного виховання.
- Сприяти формуванню компетентностей дошкільників широким використанням
ігрової діяльності, удосконалювати та осучаснювати базу дидактичних ігор.
3.Активізувати використання пошуково-дослідницької діяльності у процесі виховання.
4.Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти»
Завдання на літній період
- Створити необхідні умови для забезпечення оптимального рухового режиму, загартування та зміцнення здоров'я дітей влітку.
2.Продовжувати розвивати у дітей дошкільного віку пізнавальну активність за допомогою дидактичних та настільно-друкованих ігор, спрямованих на розвиток логічного мислення.
3.Активізувати взаємодію з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини з умовах ЗДО на початку навчального року.