Тематика 30-годинних курсів підвищення кваліфікації
для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти
2024, 2025 років атестації
Категорія |
Назва програми |
Номер теми |
Керівники ЗПО |
Стратегія розвитку позашкільної освіти |
207 |
Методисти ЗПО |
Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти |
208 |
Керівники гуртків |
Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання |
612 |
Керівники гуртків |
Використання інтерактивних методів змішаного навчання на гурткових заняття |
613 |
Керівники гуртків |
Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях |
614 |
Педагоги-організатори, культорганізатори |
Коучингові підходи і технології в роботі педагога-організатора для формування навичок ХХІ ст. |
616 |
Всі категорії |
Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника |
315 |
Всі категорії |
Ресурсна валіза педагога |
316 |
Тематика 8 годинних курсів підвищення кваліфікації
для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти
2026, 2027, 2028 років атестації
Термін навчання : 2 дні
Вид навчання: без відриву від виробництва
Автор (и) |
Категорія слухачів |
Назва |
Форма проведення |
Номер теми |
|
Кафедра гуманітарної освіти |
|||||
Должикова Т. |
Для всіх педагогічних працівників |
Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
153 |
|
Дільна О. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗПО та ЗДО. |
Культура мовлення сучасного педагога |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
154 |
|
Дільна О., Должикова Т. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗПО та ЗДО. |
Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
155 |
|
Третяк Н. |
Для всіх педагогічних працівників |
Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
156 |
|
Михайлюк О. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗПО та ЗДО |
Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури |
Дистанційна |
157 |
|
Кафедра освітньої політики |
|
||||
Козлова Л. |
Для керівників педагогічних працівників ЗЗСО, дошкільної та позашкільної освіти |
Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
250 |
|
Сливка Є. |
Для педагогічних працівників |
Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
251 |
|
Саф'янюк З. |
Для педагогічних працівників |
Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання |
Дистанційна |
254 |
|
Кафедра педагогіки |
|
||||
Якимик О., Синя І., Суховерська І. |
Педагогічні працівників ЗЗСО, ЗДО, ЗПО які мають початковий та середній рівні цифрової грамотності та бажають поглибити свої знання у цій сфері |
Цифровий простір учителя в Новій українській школі |
Дистанційна |
350 |
|
Банах О., Кудрик Л. |
Для учителів-предметників, вихователів та інших педагогічних працівників |
Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
351 |
|
Якимик О., Синя І., Суховерська І. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗДО, ЗПО які мають початковий та середній рівні цифрової грамотності та бажають поглибити свої знання у цій сфері в поєднанні з опануванням основ медіаосвіти |
Цифрові технології інфо-медійного простору в роботі педагога |
Дистанційна |
353 |
|
Палюшок Л., Манько Н. |
Для всіх педагогічних працівників. Для успішного навчання на цих курсах необхідний середній рівень користування інформаційно-комунікаційними технологіями |
Створюємо освітнє відео |
Дистанційна |
355 |
|
Кафедра природничо-математичної освіти |
|
||||
Лазорко М. |
Для педагогічних працівників усіх категорій |
Нейронавчання: підходи, інструменти, практика |
Дистанційна |
551 |
|
Кафедра практичної психології |
|
||||
Бамбурак Н. |
Для всіх категорій педагогічних працівників, ЗДО та ЗЗСО |
Психологія протистояння впливу, нападу та маніпулюванню |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
450 |
|
Бамбурак Н. |
Для всіх категорій педагогічних працівників , ЗДО та ЗЗСО |
Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивністю: практичні рекомендації у здійсненні освітнього процесу |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
451 |
|
Корнієнко І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
452 |
|
Корнієнко І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
453 |
|
Химко М. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
454 |
|
Єфімова С. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
455 |
|
Єфімова С. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Методи управління власними емоційними станами |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
456 |
|
Корнієнко І. Бамбурак Н. Химко М. Єфімова С. Глазунова К. Марунич Л. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
458 |
|
Корнієнко І. Бамбурак Н. Химко М. Єфімова С. Глазунова К. Марунич Л. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
457 |
|
Кафедра суспільствознавчої освіти |
|
||||
Кудрик Л. |
Для класних керівників, педагогів-організаторів, вихователів, психологів, соціальних педагогів, учителів-предметників, інших педагогічних працівників |
Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
651 |
|
Суховерська І., Сохань Г. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
653 |
|
Приєднані файли |
Для педпрацівників ЗПО.doc |