РОЗВИТКУ ПЕДПРАЦІВНИКІВ
Закон України Про повну загальну середню освіту
Конвенція про права дитини
Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану
Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.2021 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році».
Лист МОН «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році»
Наказ МОН від 14 грудня 2012 № 1423"Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"
Наказ МОН від 22.06.2016 №704"Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"
Наказ МОН від 26.06.2017 року № 709Про визнання такими, що втратили чинність,Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп'ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп'ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98.
ПРО ОКРЕМІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У НОВОМУ 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОці
ЩОДО МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРО ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Календарне планування з інформатики 2-11 клас 2021-2022 навчальний рік
Останнє опубліковане
НАВЧАЛИСЯ ФОРМУВАТИ ЧИТАЦЬКІ ВМІННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
УРОКИ ЗАВЕРШИЛИСЯ, А ВЧИТЕЛІ ІСТОРІЇ ВЧИЛИСЯ, І ВЧИЛИСЯ…
«ВПРОВАДЖЕННЯ РЕФОРМИ НУШ: ЗАВЕРШЕННЯ АДАПТАЦІЙНОГО ЦИКЛУ»
ВИШКІЛ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ПРЕДМЕТА ЗАХИСТ УКРАЇНИ ТА КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ СОКІЛ «ДЖУРА»
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК СКЛАДОВА ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ