Тематика курсів підвищення кваліфікації для педагогічних працівників ЗО (8,15,30,36 год.)
Шифр | Кафедра | Назва курсу | Годин | Пропонована форма (очна, очно-дистанційна, дистанційна) | Місце проведення (на виїзді, на базі інституту) |
100 | КГО | Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи | 30.00 | очна, очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту чи на виїзді |
101 | КГО | Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи | 30.00 | очна, очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
103 | КГО | Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа) | 30.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
104 | КГО | Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи | 30.00 | очна, очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
105 | КГО | Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи | 30.00 | очна, очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
106 | КГО | Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови у 5 – 6 класах Нової української школи | 30.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
107 | КГО | Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі | 30.00 | очна, очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
108 | КГО | Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи | 30.00 | очна, очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
109 | КГО | Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи | 30.00 | очна, очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
111 | КГО | Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання | 30.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
112 | КГО | Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи | 30.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
113 | КГО | Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи | 30.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
114 | КГО | Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи | 30.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
115 | КГО | Професійний розвиток учителя польської мови в умовах впровадження Нової української школи | 30.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
116 | КГО | Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури | 30.00 | очна, очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту чи на виїзді |
117 | КГО | Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання. | 30.00 | очна, очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту чи на виїзді |
118 | КГО | Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи | 30.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
120 | КГО | Розвиток мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти. | 36.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
121 | КГО | «Розвиток читацької грамотності учнів на уроках зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти». | 36.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
122 | КГО | Конструювання музичного заняття за вимогами нового Державного стандарту дошкільної освіти. | 36.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
123 | КГО | «Конструювання сучасного уроку музичного мистецтва за модельними програмами НУШ». | 36.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
124 | КГО | Робота з текстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі. | 36.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
125 | КГО | Конструювання сучасного уроку мистецтва за модельними програмами НУШ | 36.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
150 | КГО | Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи | 8.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
151 | КГО | Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі | 8.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
153 | КГО | Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети | 8.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
154 | КГО | Культура мовлення сучасного педагога | 8.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
155 | КГО | Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам | 8.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
156 | КГО | Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді | 8.00 | дистанційна | |
157 | КГО | Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури | 8.00 | очно-дистанційна, або дистанційна | очний день - на базі інституту |
158 | КГО | Нейромережі та штучний інтелект для створення навчального контенту | 8.00 | дистанційна | |
159 | КГО | Інструменти і техніки планування уроку з англійської мови | 8.00 | дистанційна | |
200 | КОП | Професійні компетентності заступників директорів в умовах Нової української школи: виховна робота | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
201 | КОП | Професійні компетентності заступників директорів в умовах Нової української школи: навчально-методична робота | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
202 | КОП | Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи | 66.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
203 | КОП | Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
204 | КОП | Управлінська діяльність керівників ЗЗСО та впровадження НУШ у 7-9 класах | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
205 | КОП | Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах автономії та децентралізації | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
206 | КОП | Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи | 96.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
209 | КОП | Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я» | 30.00 | дистанційна, очно-дистанційна | на базі інституту |
210 | КОП | Викладання інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5-6-х класах (адаптаційний цикл) | 36.00 | дистанційна, очно-дистанційна | на базі інституту |
211 | КОП | «Нові підходи у викладанні трудового навчання та технологій» | 30.00 | дистанційна, очно-дистанційна | на базі інституту |
213 | КОП | «Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5–6 класах» | 30.00 | дистанційна, очно-дистанційна | на базі інституту |
214 | КОП | Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6 класах | 30.00 | дистанційна, очно-дистанційна | на базі інституту |
215 | КОП | Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури | 30.00 | дистанційна, очно-дистанційна | на базі інституту |
216 | КОП | Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання: програма підвищення кваліфікації інструкторів фізичної культури закладів дошкільної освіти | 30.00 | дистанційна, очно-дистанційна | на базі інституту |
217 | КОП | Розвиток ключових компетентностей дітей НУШ через фізкультурну освітню галузь | 30.00 | дистанційна, очно-дистанційна | на базі інституту |
218 | КОП | Формування фізкультурної грамотності учнів | 30.00 | дистанційна, очно-дистанційна | на базі інституту |
221 | КОП | КПК для вчителів трудового навчання та технологій «Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах» | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
222 | КОП | Здорова школа: ролі та ресурси. | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
223 | КОП | Якість освіти в Новій українській школі | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
224 | КОП | Інтегрований курс «Здоров'я, безпека та добробут» у Новій українській школі (7- 9 клас / предметний цикл). Особливості викладання у 7 класі | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
225 | КОП | Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час. | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
226 | КОП | «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
227 | КОП | Лікувальна фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
251 | КОП | Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя | 8.00 | очна | на виїзді, на базі інституту |
252 | КОП | Інклюзивне фізичне виховання | 15.00 | дистанційна | |
253 | КОП | Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників | 8.00 | очна, очно-дистанційна, дистанційна | на виїзді, на базі інституту |
254 | КОП | Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання (технології) | 8.00 | дистанційна | |
255 | КОП | Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту | 8.00 | дистанційна | |
259 | КОП | Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти | 8.00 | дистанційна | |
260 | КОП | Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО | 15.00 | дистанційно | |
261 | КОП | Чат GPT у роботі вчителя: виклики та можливості | 8.00 | дистанційна | |
262 | КОП | Чат GPT у роботі освітнього управлінця: виклики та можливості | 8.00 | дистанційна | |
263 | КОП | Результати PISA 2022: що варто знати та врахувати шкільним управлінцям | 8.00 | очна, очно-дистанційна, дистанційна | на виїзді, на базі інституту |
264 | КОП | Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас) | 8.00 | дистанційна | |
265 | КОП | Підприємливість та фінансова грамотність | 8.00 | очна | на виїзді, на базі інституту |
266 | КОП | Документообіг у школі | 8 | дистанційна | |
267 | КОП | Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація | 8.00 | ||
300 | КПЕД | Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти | 30.00 | очна | |
301 | КПЕД | Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти | 30.00 | очна | |
302 | КПЕД | Забезпечення якості дошкільної освіти | 30.00 | очна | |
304 | КПЕД | Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля | 30.00 | очна | на базі інституту |
305 | КПЕД | Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова | 30.00 | очна | |
306 | КПЕД | Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
307 | КПЕД | БАЗОВІ ЧИННИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
308 | КПЕД | Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
309 | КПЕД | «Графічний дизайн» та «Комп’ютерна анімація» | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
310 | КПЕД | Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
311 | КПЕД | Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
313 | КПЕД | Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика) | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
314 | КПЕД | Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
315 | КПЕД | Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
316 | КПЕД | Ресурсна валіза педагога | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
318 | КПЕД | Методика викладання вибіркового модуля «Веб-технології» | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
320 | КПЕД | Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації | 36.00 | очно-дистанційна,очна | на базі інституту |
321 | КПЕД | Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти | 30.00 | ||
322 | КПЕД | Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі | 36.00 | очна | на базі інституту |
323 | КПЕД | Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
324 | КПЕД | Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у закладах передвищої та професійної освіти | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту, на виїзді |
350 | КПЕД | Цифровий простір учителя НУШ | 8.00 | очна, дистанційна | на базі інституту, на виїзді |
352 | КПЕД | Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3 | 8.00 | очна | на базі інституту |
353 | КПЕД | Цифрові технології інфомедійного простору в роботі педагога | 8.00 | очна, дистанційна | на базі інституту, на виїзді |
355 | КПЕД | Створюємо освітнє відео | 8.00 | очна | |
356 | КПЕД | Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи | 8.00 | очна | на базі інституту |
359 | КПЕД | Профорієнтаційна робота педагога в сучасному освітньому процесі | 8.00 | дистанційна | |
400 | КПП | Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
401 | КПП | Психолого-педагогічна характеристика дітей з особливими освітніми потребами та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти. | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
403 | КПП | Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного обстеження | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
404 | КПП | Психологічні компетентності вчителя-дефектолога (для вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів дошкільних, шкільних навчальних закладів, та логопедів і дефектологів закладів системи охорони здоров’я) | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
406 | КПП | Актуальні напрями діяльності соціального педагога (для соціальних педагогів) | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
407 | КПП | Розвиток HardSkills та SoftSkіlls (професійних і особистісних навичок) соціальних педагогів | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
408 | КПП | Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина». | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
409 | КПП | Емоційна компетентність учасників освітнього процесу | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
410 | КПП | Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога (для практичних психологів, вчителів психології ) | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
411 | КПП | Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти (для практичних психологів, вчителів психології ) | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
412 | КПП | Актуальні напрями діяльності практичного психолога | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
413 | КПП | Травма війни: психологія травмуючи ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу (для практичних психологів, вчителів психології) | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
416 | КПП | Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
417 | КПП | Формування розуміння мовлення як компоненту діяльності у дітей з особливими освітніми потребами | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
418 | КПП | Сутність та професійний зміст логопедичної роботи з немовленнєвою дитиною. | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
453 | КПП | Складний учень в класі: тренінг формування взаємодії та мотивації | 8.00 | дистанційна | |
454 | КПП | Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) | 8.00 | дистанційна | |
459 | КПП | Психолого-педагогічні особливості співпраці з дітьми з особливими освітніми потребами в процесі логопедичного заняття | 8.00 | дистанційно | |
460 | КПП | Психологічна підтримка учасників освітнього процесу. Педагогічні працівники ЗЗСО та ЗДО | 15.00 | дистанційно | |
461 | КПП | Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти | 15.00 | дистанційно | |
462 | КПП | Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО | 8.00 | очно-дистанційна (4 год дистанційно + 4 год очно) | |
500 | КПМО | Біологія: маркер інновацій та ключових тенденцій в освітньому просторі | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
501 | КПМО | Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
502 | КПМО | Біологія: екологізація освітнього процесу | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
503 | КПМО | Шкільна біологічна освіти перехідного періоду | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
505 | КПМО | Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
506 | КПМО | Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
510 | КПМО | Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів | 30.00 | дистанційна | на базі інституту |
511 | КПМО | Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
514 | КПМО | Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
517 | КПМО | Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії | 30.00 | дистанційна | на базі інституту |
518 | КПМО | Діяльнісний підхід на уроках фізики | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
523 | КПМО | Зміни у методиці викладання географії у 7 класі Нової української школи | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
524 | КПМО | Формування математичної грамотності учнів | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
525 | КПМО | Формування природничо-наукової грамотності учнів на уроках фізики та астрономії. | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
526 | КПМО | Біологія у 7 класі Нової української школи: новації, підходи, пріорітети | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
527 | КПМО | Сучасний урок математики. Методика. Дидактика. Зміст | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
528 | КПМО | Використання інноваційних технологій навчання хімії в Новій українській школі. | 36.00 | дистанційна | на базі інституту |
529 | КПМО | Фізика. 7 клас. Зміни чи нові підходи | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
550 | КПМО | Екологічна грамотність та популяризація здоров’язбереження в сучасному освітньому просторі | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
551 | КПМО | Нейронавчання: підходи, інструменти, практика | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
552 | КПМО | Моральні основи статевого виховання | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
553 | КПМО | Тайм – менеджмент, як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
555 | КПМО | Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
560 | КПМО | Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
561 | КПМО | Фізика і STEM: в школі і вдома | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
562 | КПМО | Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
565 | КПМО | Застосування програми динамічного моделювання GEOGEBRA на уроках математики | 8.00 | очно-дистанційна, дистанційна | на базі інституту |
566 | КПМО | Екоосвітні уроки як модель навчання у довкіллі | 8.00 | очно | на базі притулку "Домажир" |
567 | КПМО | Особливості викладання географії у 7 класі Нової української школи | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
568 | КПМО | Сертифікація – траєкторія професійного зростання вчителів математики 5-6 класів НУШ | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
569 | КПМО | Зміцнюємо імунітет | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
570 | КПМО | Проєктна діяльність на уроках фізики | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
571 | КПМО | Візуалізація сучасного уроку з природничо-математичних дисциплін. Он-лайнові симуляції | 8.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
572 | КПМО | Організація безпечного освітнього середовища і впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках хімії і в позаурочний час. | 8.00 | дистанційна | на базі інституту |
607 | КСО | Сучасні підходи до викладання курсу “Захист України” | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
609 | КСО | Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи. | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
610 | КСО | Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
611 | КСО | Розвиток мислення на уроках історії | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
612 | КСО | Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
613 | КСО | Інтерактивні технології навчання на гурткових заняття | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
614 | КСО | Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
617 | КСО | Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
618 | КСО | Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства | 30.00 | очна, очно-дистанційна, дистанційна | на базі інституту |
621 | КСО | Інтегроване навчання християнської етики | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
623 | КСО | Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики | 30.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
624 | КСО | Інтеграція української етнопедагогіки в сучасний виховний процес | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
625 | КСО | Реалізація діяльнісного підходу на уроках правознавства шляхом розв’язування практичних завдань | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
626 | КСО | Нестандартні підходи до організації сучасного уроку | 30.00 | очна, очно-дистанційна, дистанційна | на базі інституту |
627 | КСО | Ігри у виховному процесі: діяльнісний підхід | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
628 | КСО | Діяльнісний підхід як основа формування ключових компетентностей при вивченні курсів громадянської освіти | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
629 | КСО | Діяльнісний підхід до навчання історії у 7-9 класах за модельними програмами нової української школи. | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
630 | КСО | Учнівське самоврядування в дії | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
631 | КСО | Формування професійних компетентностей вихователя. | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
632 | КСО | Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
633 | КСО | Діяльнісний підхід до вивчення предмета «Захист України» | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
634 | КСО | Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
635 | КСО | Особливості викладання предмета «Культура добросусідства» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
636 | КСО | Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі | 36.00 | очно-дистанційна | на базі інституту |
650 | КСО | Техніки педагогічного коучингу у вихованні і самовихованні школярів. | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
651 | КСО | Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу. | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
653 | КСО | Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
654 | КСО | Розвиток громадянських компетентностей учнів | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
655 | КСО | Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
657 | КСО | Інструменти і техніки для ефективного навчання | 8.00 | очно-дистанційна, дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
658 | КСО | Інфографічний супровід процесу навчання історії в школі | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
660 | КСО | Гейміфікація навчального процесу в школі | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
661 | КСО | Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
662 | КСО | Розвиток хронологічної та просторової компетентності учнів на уроках історії | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
663 | КСО | Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у закладах загальної середньої освіти | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
664 | КСО | Позаурочна робота учнів у здобутті результатів освітньої галузі громадянської та історичної освіти згідно державного стандарту базової середньої освіти | 8.00 | очна, очно-дистанційна | на базі інституту, а також ЗЗСО, якщо в освітньому закладі, громаді обрали курс понад 30 осіб |
665 | КСО | Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників | 8.00 | очна | м.Сокаль |
Приєднані файли |
Тематика_курсiв_пiдвищення_квалiфiкацii_для_педагогiчних_працiвникiв_ЗО_(8,15,30,36_год.).xlsx |