Тематика 30-годинних курсів підвищення кваліфікації
для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
2024, 2025 років атестації
Категорія |
Назва програми |
Номер теми
|
|
|
Кафедра гуманітарної освіти |
||||
Англійська мова |
Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи |
100 |
|
|
Англійська мова |
Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи |
101 |
|
|
Зарубіжна література |
Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа) |
103 |
|
|
Зарубіжна література |
Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи |
104 |
|
|
Інтегрований мовно-літературний курс |
Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи |
105 |
|
|
Іспанська мова |
Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи |
106 |
|
|
Мистецтво |
Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі |
107 |
|
|
Музичне мистецтво |
Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи |
109 |
|
|
Німецька мова |
Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання |
111 |
|
|
Німецька мова |
Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи |
112 |
|
|
Образотворче мистецтво |
Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи |
113 |
|
|
Польська мова |
Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи |
114 |
|
|
Польська мова |
Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи |
115 |
|
|
Українська мова |
Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури |
116 |
|
|
Українська мова |
Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання |
117 |
|
|
Французька мова |
Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи |
118 |
|
|
Кафедра освітньої політики |
||||
Заступники керівників ЗЗСО з виховної роботи |
Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота) |
200 |
|
|
Заступники керівників ЗЗСО з навчально-методичної роботи |
Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота) |
201 |
|
|
Новопризначені заступники керівників ЗЗСО |
Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи (60 год.) |
202 |
|
|
Заступники керівників ЗЗСО, керівники ЗЗСО |
Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО |
203 |
|
|
Керівники ЗЗСО |
Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи. |
204 |
|
|
Керівники ЗЗСО |
Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи |
205 |
|
|
Новопризначені керівники ЗЗСО |
Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи (90 год.) |
206 |
|
|
Основи здоров’я |
Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я» |
209 |
|
|
Основи здоров’я |
Викладання інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл) |
210 |
|
|
Трудове навчання та технології |
Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій |
211 |
|
|
Трудове навчання та технології |
Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології |
212 |
|
|
Трудове навчання та технології |
Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах |
213 |
|
|
Фізична культура |
Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах |
214 |
|
|
Фізична культура, керівники гуртків |
Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури |
215 |
|
|
Фізична культура, керівники гуртків |
Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь |
217 |
|
|
Фізична культура, керівники гуртків |
Формування фізкультурної грамотності учнів |
218 |
|
|
Кафедра педагогіки |
||||
Інформатика |
Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних» |
308 |
|
|
Інформатика |
Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація» |
309 |
|
|
Інформатика |
Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи» |
310 |
|
|
Інформатика |
Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ |
311 |
|
|
Початкові класи |
Розбудова нової української школи: очікування, реалії, перспективи |
312 |
|
|
Початкові класи |
Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика) |
313 |
|
|
Початкові класи |
Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти |
314 |
|
|
Кафедра практичної психології |
|
|||
Асистенти вчителя, педагогічні працівники закладів дошкільної, загальної середньої та спеціальної освіти |
Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти |
400 |
|
|
Асистенти вчителя, асистенти вихователя, вчителі, вихователі закладів інклюзивної освіти |
Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти |
401 |
|
|
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, логопеди і дефектологи закладів системи охорони здоров’я |
Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП |
402 |
|
|
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, логопеди і дефектологи закладів системи охорони здоров’я |
Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами |
403 |
|
|
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи закладів дошкільної, загальної середньої освіти, логопеди і дефектологи закладів системи охорони здоров’я |
Психологічні компетентності вчителя-дефектолога |
404 |
|
|
Логопеди, вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи, вчителі початкових класів закладів інклюзивної освіти за напрямками «Корекційна педагогіка», «Інклюзивне навчання» |
Порушення писемного мовлення в дітей з ООП |
405 |
|
|
Соціальні педагоги |
Актуальні напрями діяльності соціального педагога |
406 |
|
|
Соціальні педагоги |
Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів |
407 |
|
|
Соціальні педагоги |
Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» |
408 |
|
|
Практичні психологи, вчителі психології |
Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога |
410 |
|
|
Практичні психологи, вчителі психології |
Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти |
411 |
|
|
Практичні психологи, вчителі психології |
Актуальні напрями діяльності практичного психолога |
412 |
|
|
Практичні психологи, вчителі психології |
Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу |
413 |
|
|
Кафедра природничо-математичної освіти |
|
|||
Біологія |
Біологія: маркер інновацій та ключових тенденцій в освітньому просторі |
500 |
|
|
Біологія |
Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід |
501 |
|
|
Біологія |
Біологія: екологізація освітнього процесу |
502 |
|
|
Біологія |
Шкільна біологічна освіта перехідного періоду |
503 |
|
|
Географія |
Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови Нової української школи |
504 |
|
|
Географія |
Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки |
505 |
|
|
Географія |
Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі |
506 |
|
|
Географія |
Сучасні технології навчання географії
|
507 |
|
|
Математика |
Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Частина 2 |
509 |
|
|
Математика |
Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів |
510 |
|
|
Математика |
Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами |
511 |
|
|
Математика |
Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі |
512 |
|
|
Природнича галузь |
Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм природничої галузі |
513 |
|
|
Фізика та астрономія |
Тенденції розвитку та шляхи вдосконалення сучасного уроку фізики в умовах реформування української освіти |
515 |
|
|
Фізика та астрономія |
Хакатон креативних ідей та інноваційних навичок комунікації |
516 |
|
|
Фізика та астрономія |
Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії |
517 |
|
|
Фізика та астрономія |
Діяльнісний підхід на уроках фізики |
518 |
|
|
Хімія |
Комунікативні та інтерактивні методи навчання у курсі хімії закладу загальної середньої освіти |
519 |
|
|
Хімія |
Тенденції навчання хімії в Новій українській школі |
520 |
|
|
Хімія |
Розвиток креативності та творчих здібностей засобами хімічної науки як впровадження інноваційної компетентності |
521 |
|
|
Хімія |
Шкільний хімічний експеримент як засіб діяльнісного підходу в навчанні хімії |
522 |
|
|
Кафедра суспільствознавчої освіти |
|
|||
Вихователі ГПД |
Нові орієнтири у формуванні навичок ефективної комунікації в роботі вихователя групи продовженого дня |
600 |
|
|
Вихователі ЗЗСО |
Розвиток комунікативної компетентності учасників педагогічного процесу закладу загальної середньої освіти |
601 |
|
|
Вихователі ЗЗСО |
Формування професійних компетентностей вихователя |
602 |
|
|
Вихователі спеціальних ЗО |
Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти |
603 |
|
|
Громадянська освіта |
Компетентнісне навчання громадянської освіти |
604 |
|
|
Громадянська освіта |
Нові орієнтири громадянської освіти: діяльнісний підхід до навчання громадянської освіти у новій українській школі |
605 |
|
|
Захист України, Основи медичних знань |
Діяльнісний підхід до вивчення «Захисту України» та «Основ медичних знань» |
606 |
|
|
Захист України |
Сучасні підходи до викладання курсу «Захист України» |
607 |
|
|
Етика |
Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід |
608 |
|
|
Історія |
Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи |
609 |
|
|
Історія |
Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії |
610 |
|
|
Історія |
Розвиток мислення на уроках історії |
611 |
|
|
Керівники гуртків |
Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання |
612 |
|
|
Керівники гуртків |
Використання інтерактивних методів змішаного навчання на гурткових заняття |
613 |
|
|
Керівники гуртків |
Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях |
614 |
|
|
Культура добросусідства, класні керівники 5-6 кл. |
Особливості викладання предмета «Культура добросусідства» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти |
615 |
|
|
Педагоги-організатори, культорганізатори |
Коучингові підходи і технології в роботі педагога-організатора для формування навичок ХХІ ст. |
616 |
|
|
Педагоги-організатори, культорганізатори |
Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора |
617 |
|
|
Педагоги-організатори, культорганізатори |
Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства |
618 |
|
|
Правознавство |
Компетентнісне навчання правознавства |
619 |
|
|
Правознавство |
«Нові орієнтири правової освіти: діяльнісний підхід до навчання правознавства у новій українській школі» |
620 |
|
|
Християнська етика |
Інтегроване навчання християнської етики |
621 |
|
|
Християнська етика |
Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі. |
622 |
|
|
Християнська етика
|
Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики |
623 |
|
|
Загальноосвітні курси |
|
|||
Педагогічні працівники |
Мовно-комунікативна компетентність педагога Нової української школи |
102 |
|
|
Педагогічні працівники |
Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника |
315 |
|
|
Педагогічні працівники |
Ресурсна валіза педагога |
316 |
|
|
Педагогічні працівники |
Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання |
317 |
|
|
Педагогічні працівники |
Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення |
514 |
|
|
Педагогічні працівники |
Емоційна компетентність учасників освітнього процесу |
409 |
|
|
Тематика 8-годинних курсів підвищення кваліфікації
для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
2026, 2027, 2028 років атестації
Термін навчання : 2 дні
Вид навчання : без відриву від виробництва
Автор (и) |
Категорія слухачів |
Назва |
Форма проведення |
Номер теми |
Кафедра гуманітарної освіти |
||||
Богосвятська А.-М., Пастушенко Н. |
Для вчителів інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) |
Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
150 |
Богосвятська А.-М., Ковальова Л. |
Для вчителів української мови та літератури, вчителів зарубіжної літератури |
Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
151 |
Ковальова Л. |
Для вчителів зарубіжної літератури. |
Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах Нової української школи |
Дистанційна |
152 |
Должикова Т. |
Для всіх педагогічних працівників |
Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
153 |
Дільна О. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗПО та ЗДО. |
Культура мовлення сучасного педагога |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.) або громадою |
154 |
Дільна О., Должикова Т. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ПЗО та ЗДО. |
Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.) або громадою |
155 |
Третяк Н. |
Для всіх педагогічних працівників |
Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
156 |
Михайлюк О. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗПО та ЗДО |
Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури |
Дистанційна |
157 |
Кафедра освітньої політики |
||||
Козлова Л. |
Для керівників педагогічних працівників ЗЗСО, дошкільної та позашкільної освіти |
Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.) або громадою |
250 |
Сливка Є. |
Для педагогічних працівників |
Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.) або громадою |
251 |
Сороколіт Н. |
Для учителів фізичної культури ЗЗСО, інструкторів з фізичного виховання ЗЗСО та ЗДО |
Інклюзивне фізичне виховання |
Дистанційна |
252 |
Чушак Х. |
Для керівників та заступників ЗЗСО |
Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.) або громадою |
253 |
Саф'янюк З. |
Для педагогічних працівників |
Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання |
Дистанційна |
254 |
Гургула Т. |
Для керівників та заступників ЗЗСО |
Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту |
Дистанційна |
255 |
Пазюк С. |
Для слухачів, які мають базові навички роботи з комп'ютером. |
Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.) або громадою |
256 |
Бабій Г. |
Для категорії директорів та заступників директорів ЗЗСО, |
Якість освіти, як комплексна оціночна категорія |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
258 |
Бабій Г. |
Для директорів ЗЗСО. |
Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти.. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
259 |
Кафедра педагогіки |
||||
Якимик О., Синя І., Суховерська І. |
Педагогічні працівників ЗЗСО, ЗДО, ЗПО які мають початковий та середній рівні цифрової грамотності та бажають поглибити свої знання у цій сфері |
Цифровий простір учителя в Новій українській школі |
Дистанційна |
350 |
Банах О., Кудрик Л. |
Для учителів-предметників, вихователів та інших педагогічних працівників |
Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
351 |
Якимик О., Синя І., Суховерська І. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗДО, ЗПО які мають початковий та середній рівні цифрової грамотності та бажають поглибити свої знання у цій сфері в поєднанні з опануванням основ медіаосвіти |
Цифрові технології інфо-медійного простору в роботі педагога |
Дистанційна |
353 |
Палюшок Л., Манько Н. |
Для вчителів інформатики, які викладають предмет у базовій школі |
Python у школі |
Дистанційна |
354 |
Палюшок Л., Манько Н. |
Для всіх педагогічних працівників. Для успішного навчання на цих курсах необхідний середній рівень користування інформаційно-комунікаційними технологіями |
Створюємо освітнє відео |
Дистанційна |
355 |
Палюшок Л., Манько Н. |
Для вчителів інформатики та вчителів технологій, які будуть викладати інтегрований курс «Робототехніка» в 5 класі |
Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи» |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
356 |
Палюшок Л., Манько Н. |
Для вчителів інформатики, які викладають предмет у старшій школі |
Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі» |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
357 |
Кафедра природничо-математичної освіти |
||||
Лазорко М. |
Для учителів природничих дисциплін та керівників гуртків туристсько-краєзнавчого та гуртків еколого-натуралістичного напряму |
Екологічна грамотність та популяризація здоров’язбереження в сучасному освітньому просторі |
Дистанційна |
550 |
Лазорко М. |
Для педагогічних працівників усіх категорій |
Нейронавчання: підходи, інструменти, практика |
Дистанційна |
551 |
Новикова Н. |
Для педагогічних працівників, психологів |
Моральні основи статевого виховання |
Дистанційна |
552 |
Цогла О. |
Для тих категорій педагогічних працівників, які прагнуть оволодіти методами організації робочого часу та раціонального використання ресурсів; готові оптимально зі змістом використовувати свій час, вдосконалити власну само організованість |
Тайм – менеджмент, як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога. |
Дистанційна |
553 |
Цогла О. |
Для педагогічних працівників усіх категорій |
Онлайн-безпека та дотримання принципів академічної доброчесності педагогічних працівників в період змішаного навчання. |
Дистанційна |
554 |
Зінкевич М. |
Для вчителів географії |
Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи. |
Дистанційна |
555 |
Бєлінська І., Шаповаловський О. |
Для вчителів-предметників |
Упровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі. |
Дистанційна |
556 |
Турчинська О. |
Для вчителів-предметників |
Формування громадянської компетентності школярів на уроках курсу «Пізнаємо природу» 5-6 класи» |
Дистанційна |
557 |
Савчин М. |
Для вчителів хімії |
Розвиток дивергентного мислення та методика тренінгів як набуття професійно-педагогічної компетентності |
Дистанційна |
558 |
Савчин М. |
Для вчителів хімії |
Актуальні проблеми екології та сучасні завдання «Зеленої хімії» |
Дистанційна |
559 |
Максимович З. Коваль Г. |
Для вчителів фізики та астрономії усіх кваліфікаційних категорій |
Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
560 |
Максимович З., Микитеєк О. |
Для вчителів фізики та астрономії усіх кваліфікаційних категорій |
Фізика і STEM: в школі і вдома. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
561 |
Барна М. |
Для вчителів математики 5-6 класів, керівників ЗЗСО, педагогічних працівників різних категорій |
Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики |
Дистанційна |
562 |
Кафедра практичної психології |
||||
Бамбурак Н. |
Для всіх категорій педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти |
Психологія протистояння впливу, нападу та маніпулюванню |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
450 |
Бамбурак Н. |
Для всіх категорій педагогічних працівників закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти |
Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивністю: практичні рекомендації у здійсненні освітнього процесу |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
451 |
Корнієнко І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
452 |
Корнієнко І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
453 |
Химко М. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
454 |
Єфімова С. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
455 |
Єфімова С. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Методи управління власними емоційними станами |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
456 |
Корнієнко І. Бамбурак Н. Химко М. Єфімова С. Глазунова К. Марунич Л. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
458 |
Корнієнко І. Бамбурак Н. Химко М. Єфімова С. Глазунова К. Марунич Л. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
457 |
Кафедра суспільствознавчої освіти |
||||
Кудрик Л. |
Для класних керівників, педагогів-організаторів, вихователів, психологів, соціальних педагогів, учителів-предметників |
Техніки педагогічного коучингу у вихованні і самовихованні школярів. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
650 |
Кудрик Л. |
Для класних керівників, педагогів-організаторів, вихователів, психологів, соціальних педагогів, учителів-предметників, інших педагогічних працівників |
Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
651 |
Суховерська І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Тьюторство як форма педагогічного супроводу обдарованих дітей в закладах освіти. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
652 |
Суховерська І., Сохань Г. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
653 |
Сохань Г Гусаков І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Розвиток громадянських компетентностей учнів. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
654 |
Сохань Г Гусаков І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
655 |
Васильків І. |
Для вчителів історії |
Оцінювально-аналітична компетентність учителів історії. Формувальне оцінювання: від теорії до практики. |
Дистанційна |
656 |
Васильків І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Інструменти і техніки для ефективного навчання |
Дистанційна |
657 |
Баханов К. |
Для вчителів історії |
Інфографічний супровід процесу навчання історії в школі. |
Дистанційна |
658 |
Баханов К. |
Для вчителів історії |
Гейміфікація навчальних занять з історії в школі. |
Дистанційна |
659 |
Танчин І. Баханов К. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Гейміфікація навчального процесу в школі |
Дистанційна |
660 |
Приєднані файли |
Для педпрацівників ЗЗСО.docx |