Тематика 30-годинних курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
2024, 2025, 2026 років атестації
Термін навчання : 4 дні
Вид навчання: з відривом від виробництва.
Категорія педагогічних працівників |
Назва програми |
Номер теми |
Директори ЗДО |
Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації |
306 |
Директори ЗДО |
Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти |
307 |
Вихователі-методисти ЗДО |
Нові професійні ролі і завдання сучасного вихователя-методиста закладу дошкільної освіти |
303 |
Вихователі-методисти ЗДО |
Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля |
304 |
Вихователі-методисти ЗДО |
Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова |
305 |
Вихователі ЗДО |
Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти |
300 |
Вихователі ЗДО |
Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти |
301 |
Вихователі ЗДО |
Забезпечення якості дошкільної освіти |
302 |
Музичні керівники ЗДО |
Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи |
108 |
Інструктори фізичної культури ЗДО |
Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання |
216 |
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи ЗДО |
Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП |
402 |
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи ЗДО |
Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами |
403 |
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи ЗДО |
Психологічні компетентності вчителя-дефектолога |
404 |
Практичні психологи, вчителі психології |
Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога |
410 |
Практичні психологи, вчителі психології |
Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти |
411 |
Практичні психологи, вчителі психології |
Актуальні напрями діяльності практичного психолога |
412 |
Практичні психологи, вчителі психології |
Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу |
413 |
Керівники гуртків |
Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання |
612 |
Керівники гуртків |
Використання інтерактивних методів змішаного навчання на гурткових заняття |
613 |
Керівники гуртків |
Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях |
614 |
Асистенти вихователя, педагогічні працівники |
Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної та загальної середньої освіти |
400 |
Педагогічні працівники |
Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника |
315 |
Педагогічні працівники |
Ресурсна валіза педагога |
316 |
Педагогічні працівники |
Емоційна компетентність учасників освітнього процесу |
409 |
Педагогічні працівники |
Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення |
514 |
Тематика 8-годинних курсів підвищення кваліфікації
для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
2027, 2028 років атестації
Термін навчання : 2 дні
Вид навчання: без відриву від виробництва
Автор (и) |
Категорія слухачів |
Назва |
Форма проведення |
Номер теми |
|
Кафедра гуманітарної освіти |
|||||
Должикова Т. |
Для всіх педагогічних працівників |
Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
153 |
|
Дільна О. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗПО та ЗДО. |
Культура мовлення сучасного педагога |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
154 |
|
Дільна О., Должикова Т. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗПО та ЗДО. |
Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам. |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
155 |
|
Третяк Н. |
Для всіх педагогічних працівників |
Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
156 |
|
Михайлюк О. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗПО та ЗДО |
Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури |
Дистанційна |
157 |
|
Кафедра освітньої політики |
|||||
Козлова Л. |
Для керівників педагогічних працівників ЗЗСО, дошкільної та позашкільної освіти |
Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
250 |
|
Сливка Є. |
Для педагогічних працівників |
Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
251 |
|
Сороколіт Н. |
Інструкторів з фізичного виховання ЗЗСО та ЗДО |
Інклюзивне фізичне виховання |
Дистанційна |
252 |
|
Саф'янюк З. |
Для педагогічних працівників |
Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання |
Дистанційна |
254 |
|
Кафедра педагогіки |
|||||
Якимик О., Синя І., Суховерська І. |
Педагогічні працівників ЗЗСО, ЗДО, ЗПО які мають початковий та середній рівні цифрової грамотності та бажають поглибити свої знання у цій сфері |
Цифровий простір учителя в Новій українській школі |
Дистанційна |
350 |
|
Банах О., Кудрик Л. |
Для учителів-предметників, вихователів та інших педагогічних працівників |
Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
351 |
|
Банах О., Лужецька А. |
Для педагогічних працівників ЗДО |
Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3 |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
352 |
|
Якимик О., Синя І., Суховерська І. |
Для педагогічних працівників ЗЗСО, ЗДО, ЗПО які мають початковий та середній рівні цифрової грамотності та бажають поглибити свої знання у цій сфері в поєднанні з опануванням основ медіаосвіти |
Цифрові технології інфо-медійного простору в роботі педагога |
Дистанційна |
353 |
|
Палюшок Л., Манько Н. |
Для всіх педагогічних працівників. Для успішного навчання на цих курсах необхідний середній рівень користування інформаційно-комунікаційними технологіями |
Створюємо освітнє відео |
Дистанційна |
355 |
|
Кафедра природничо-математичної освіти |
|||||
Лазорко М. |
Для педагогічних працівників усіх категорій |
Нейронавчання: підходи, інструменти, практика |
Дистанційна |
551 |
|
Кафедра практичної психології |
|||||
Бамбурак Н. |
Для всіх категорій педагогічних працівників ЗДО та ЗЗСО |
Психологія протистояння впливу, нападу та маніпулюванню |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
450 |
|
Бамбурак Н. |
Для всіх категорій педагогічних працівників ЗДО та ЗЗСО |
Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивністю: практичні рекомендації у здійсненні освітнього процесу |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
451 |
|
Корнієнко І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
452 |
|
Корнієнко І. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
453 |
|
Химко М. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
454 |
|
Єфімова С. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом(25-35 ос.) або громадою |
455 |
|
Єфімова С. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Методи управління власними емоційними станами |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
456 |
|
Корнієнко І. Бамбурак Н. Химко М. Єфімова С. Глазунова К. Марунич Л. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
458 |
|
Корнієнко І. Бамбурак Н. Химко М. Єфімова С. Глазунова К. Марунич Л. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
457 |
|
Кафедра суспільствознавчої освіти |
|||||
Кудрик Л. |
Для класних керівників, педагогів-організаторів, вихователів, психологів, соціальних педагогів, учителів-предметників, інших педагогічних працівників |
Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
651 |
|
Суховерська І., Сохань Г. |
Для всіх категорій педагогічних працівників |
Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки |
Дистанційна, очно-дистанційна (очна) при умові вибору одним закладом (25-35 ос.)або громадою |
653 |
|
Приєднані файли |
Для педпрацівників ЗДО.docx |