«РОЗВИТОК ДОСКОНАЛОГО ШІ НЕСЕ ОБІЦЯНКУ ВЕЛИКИХ ЗДОБУТКІВ» (ДЖОН БРОКМАН)



«РОЗВИТОК ДОСКОНАЛОГО ШІ НЕСЕ ОБІЦЯНКУ ВЕЛИКИХ ЗДОБУТКІВ» (ДЖОН БРОКМАН)

Хочемо ми того чи ні, але досягнення у сфері штучного інтелекту вже заполонили наше життя. І педагогам слід цю нову реальність не відкидати, а сприймати та пристосовувати до освітнього процесу. Діти активно використовують ШІ для розваг зокрема, тому вчителям варто вивчати та впроваджувати те, що близьке здобувачам освіти, для вдосконалення процесу навчання. Про це йшлося під час семінару вчителів української та зарубіжної літератури ЗЗСО у Червоноградському ліцеї на тему «Використання інструментарію нейромереж у творчій лабораторії вчителя-філолога».

Учасників семінару привітала Наталія Запісоцька, директорка Червоноградського ліцею. Вона ознайомила гостей з роботою закладу, його завданнями.

У роботі семінару взяла участь Анна-Марія Богосвятська, кандидатка філологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри гуманітарної освіти Львівського ОІППО. Вона презентувала напрацювання з теми «Нейромережі та штучний інтелект для навчання і викладання: ідеї, форми роботи, функціонал». Охарактеризувала найпопулярніші мережі, інструментарій ШІ та продемонструвала креативні ідеї їхнього використання в освітньому процесі на різних етапах уроків української та зарубіжної літератури. Вчителі мали змогу на дошці Padlet за допомогою нейромереж Emojiton, Dream, ChatGpt, BeatBot, HueHive, MyMap AI під керівництвом Анни-Марії генерувати зображення, різноманітні тексти, музику, конспекти, ментальні карти.

Своїм досвідом використання нейромереж на уроках літератури поділилися вчителі Червоноградського ліцею Людмила Мартинович та Оксана Папаєвич. Цікаві форми роботи продемонструвала Людмила Мартинович:  робочі аркуші, генерування зовнішності літературних героїв, створення дидактичних матеріалів, зокрема кроссенсів. Оксана Папаєвич розповіла про можливості генерування текстів у підготовці ліцеїстів до написання творчих робіт, створення есе типу роздум. Вона наголосила, що навчає старшокласників критично ставитися до згенерованої інформації, аналізувати аргументи, запропоновані ШІ до певної тези,  добирати приклади для їхньої ілюстрації. Підкреслила, як правильно ставити питання і формулювати завдання для ШІ.

Надія Пащук, консультантка ЦПРПП, акцентувала на ролі інформаційної грамотності вчителя в час засилля ворогом ІПСО з використанням можливостей штучного інтелекту. Підсумувала, що ШІ ніколи не замінить живого слова, блиску в очах, душі вчителя, але може стати потужним арсеналом серед методичного навчального інструментарію. Подякувала дирекції та вчителям Червоноградського ліцею за чітку організацію роботи семінару.

Надія Пащук, консультантка ЦПРПП


Останнє опубліковане

25.04.2024
МУЗИЧНІ КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЗДО С. ВОЛСВИН

МУЗИЧНІ КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЗДО С. ВОЛСВИН

22.04.2024
ПРАКТИКУМ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ: «БУДЬ МЕДІАГРАМОТНИМ»

ПРАКТИКУМ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ: «БУДЬ МЕДІАГРАМОТНИМ»

20.04.2024
ВІДБУВСЯ СЕМІНАР ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛЬНОТИ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ

ВІДБУВСЯ СЕМІНАР ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛЬНОТИ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ

18.04.2024
ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД - ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД - ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

18.04.2024
ЦІННІСТЬ БУТИ ЛЮДИНОЮ

ЦІННІСТЬ БУТИ ЛЮДИНОЮ