«Коли ви починаєте усвідомлювати емоції, ви починаєте керувати власним життям (Тара Мейєр Робсон, тренер з розвитку емоційного інтелекту)
Соціально-емоційний розвиток у дитинстві визначається як ключовий фактор у формуванні гармонійної особистості. Для практичних психологів, які працюють з дошкільниками, розуміння цього процесу та навички роботи є невід’ємною складовою в підтримці емоційного інтелекту дитини.
Семінар практичних психологів ЗДО на тему "Розвиток соціально-емоційної компетентності у дітей дошкільного віку " відбувся у гостинному дошкільному закладі.
Зі вступним вітальним словом до учасників семінару звернулася Наталія Стефанів, директорка, яка ознайомила присутніх з особливістю організації роботи в ЗДО.
Юлія Булик, практичний психолог, презентувала учасникам семінару ефективні форми вирішення завдань соціально – емоційного розвитку дошкільників, методи корекції емоційних порушень у дошкільному віці.
Під час практичної частини психологині розглянули та обговорили важливі аспекти емоційного розвитку дошкільників, розібрали індивідуальні особливості становлення і формування соціального досвіду дитини.
Семінар-практикум став не лише платформою для обміну професійним досвідом, а й джерелом ресурсної підтримки для практичних психологів закладів дошкільної освіти.