Останнє опубліковане

23.09.2024
Лялькова вистава

Діти переглянули лялькову виставу "Театр ляльок Усмішка" і залишилися в захваті! Веселі герої, яскраві декорації та цікава історія подарували багато усмішок і позитивних емоцій. Це був незабутній день, який запам’ятається надовго!

23.09.2024
BRAMA - Онлайн варта України

Брама - це ворота, які захищають від небезпеки та закривають нас від негативного впливу. Базові форми кібератак на компанії: 1 Фінансові кібератаки: злочинці можуть здійснювати атаки на фінансові системи компаній, використовуючи такі методи, як віруси-вимагачі, крадіжку фінансових даних, тощо. 2 Втручання в систему мережевої безпеки: злочинці можуть здійснювати атаки на мережеві системи компаній, щоб отримати доступ до конфіденційної інформації або завдати шкоди мережевій інфраструктурі. 3 Кібервикрадення ідентичності: шахраї можуть використовувати отримані зловмисницьким шляхом персональні дані для вчинення кіберзлочинів, що передбачають використання чужої ідентичності. 4 DDoS атака (Distributed Denial of Service): кібератака під час якої зловмисники намагаються паралізувати роботу веб-ресурсу або онлайн-сервісу, перевантажуючи його трафіком. Метою DDoS атаки є знищення або тимчасове призупинення роботи цільового ресурсу, що може призвести до втрати фінансових або репутаційних збитків для власника ресурсу. 5 Атака «людина посередині» (від англ. Man-in-the-middle): використовуючи цей вид атаки, зловмисник перехоплює дані (трафік), якими користувачі обмінюються між собою. Злочинці можуть перехоплювати конфіденційну інформацію, таку як паролі, банківські дані, особисту переписку тощо, а також може впливати на комунікацію між сторонами, вносячи зміни в дані, які передаються. Поради для захисту: 1 Забезпечення своєчасного оновлення системи безпеки: компанії повинні мати встановлені та оновлені системи захисту від кіберзлочинності, такі як антивірусне програмне забезпечення, фаєрволи та системи виявлення вторгнень. 2 Постійне навчання працівників: працівники повинні бути навчені як розпізнавати потенційні загрози та практикувати безпечні цифрові звички, такі як перевірка невідомих посилань або вкладень в електронних листах, тощо. 3 Строгі правила доступу: компанії повинні мати строгі правила доступу до конфіденційної інформації та надавати доступ до неї лише необхідним працівникам. 4 Регулярні аудити безпеки: необхідно проводити регулярні аудити безпеки мережі та інформаційних систем для виявлення потенційних слабких місць та загроз. 5 Резервне копіювання даних: регулярне створення резервних копій важливої інформації допоможе захиститися від її можливої втрати внаслідок кібератак.

16.09.2024
Пантоміма "Надія є"

Дякуємо учнівському самоврядуванню Червоноградського ліцею, які сьогодні завітали до нас з пантомімою "Надія є". Цей виступ був присвячений Всесвітньому дню запобігання самогубству. «Тож давайте пам’ятати, що кожне життя — це безцінний дар. Ви важливі. Життя має значення. ????”

04.09.2024
Наш переможець

Вітаємо з черговою перемогою учня 9-Б класу Шуригіна Станіслава за зайняті два срібних місця по легкій атлетиці у м. Мукачево. Ми пишаємося твоїм успіхом і віримо, що попереду на тебе чекає ще багато перемог. Продовжуй рухатися вперед, адже твоя наполегливість та відданість справі вже приносять чудові результати!

02.09.2024
З новим навчальним роком, шкільна родино!

Сьогодні шкільні подвір'я знову ожили дитячим сміхом і радісними привітаннями. Перший дзвоник пролунав, відкриваючи двері у світ знань та нових можливостей.