29.01.24 вчителем трудового навчання Козоріз О.П. проведено урок з елементами гри «Моя професійна кар’єра». Учні 11 класу вчились визначати свої життєві плани і, у відповідності з ними, намітити шляхи розвитку своєї майбутньої кар’єри. Також розглянули ситуації пов’язані з «кар’єрними якорями» і діями людей різних життєвих обставинах, пов’язаних з професійною кар’єрою.
В четвер 01.02.2024 в актовому залі школи весело та захоплююче пройшли загальношкільні інтелектуальні ігри «Що? Де? Коли?». Усі питання були підібрані відповідно тематики предметної декади та стосувалися компетентностей з фізики, інформатики, технологій. Перемогу в іграх здобула команда учнів 11 класу. Вчителі вибороли почесне друге місце, а команда учнів 8 класу – третє.
Під час конкурсу-вікторини, яку провела вчитель Козоріз О.П 5 лютого, учні 7класу визначали види декоративно-ужиткового мистецтва, розв’язували кросворди, складали прислів’я на тему «Що я знаю про українське декоративно-ужиткове мистецтво».
У вівторок 6 лютого було організовано Ольгою Петрівною майстер-клас «Сувенір «Серце з фоамірану» 6-А, 6-Б класи. Дівчатка вчились виготовляти та оздоблювати сувеніри для своїх друзів.
Для учнів 7-8 класів вчителем фізики Карпів Г.І. було проведено конкурс саморобних приладів. Найкращі роботи нагороджені грамотами: І місце- Остапів Н (компас). 7 клас, ІІ місце- Вашків М(термометр).8 клас, ІІІ місце- Заблоцька Я(термометр)
Цікавинкою для учнів 5 та 6 класів стало також проведення конкурсу з графіки «Створення неіснуючих персонажів», в якому діти проявили креативність, творчість, та навчилися дотримуватися авторських прав на інтелектуальну власність.
Вчитель інформатики Шийка О.І. протягом декади проводила цікаві перерви для 5-6 класів за допомогою платформи Kahoot.it.
Актуальність проведення квізів полягає в тому, що даний захід вдало поєднує ігрові і навчальні моменти, показує значущість і роль інформатики в сучасному динамічному суспільстві, сприяє розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей, кмітливості, винахідливості.
Як відомо, в ігри на уроках люблять грати усі, навіть дев’ятикласники. Вчитель Карпів Г.І. провела інтерактивну гру в 9-х класах, де в цікавій формі учні узагальнили знання з теми "Фізика атома і атомного ядра. " Через "Кидай кубик і відповідай" діти змушені були без підготовки відповідати на питання з теми, і досить добре впоралися із поставленою задачею.
Для 11 класу Галина Ігорівна приготувала настільну гру-мандрівку з теми "Механічні та електромагнітні хвилі.
А також випускники мали можливість переглянути фільм про Івана Пулюя з наступним обговоренням. Дізналися, як він пішки ішов зі Львова до Відня на навчання, а згодом викладав і очолював виші в європейських столицях. Значно глибше дослідив Х-промені, ніж Рентген, але світова слава дісталася останньому. Був не тільки видатним вченим, винахідником, а одим із перших перекладачів Біблії українською. Іван Пулюй - той, хто ціле життя пам'ятав своє українське коріння і вболівав за свою батьківщину. 2 лютого- день народження вченого. Отож 11 класники добре запамятають факти із життя цього українського генія.
З метою підвищення інформаційної компетентності учасників освітнього процесу, створення сприятливих умов для підготовки молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві, забезпечення захисту дитини від шкідливих інформаційних впливів, акцентування уваги на важливості безпечної поведінки у Всесвітній мережі вчитель Олена Іванівна провела для учнів 7-9 класів інформаційні тренінги з питань безпеки у мережі Інтернет.
Учні більше дізналися про безпечне та відповідальне використання цифрових технологій для молоді за матеріалами платформи «Разом до кращого інтернету» https://betterinternetcentre.org/
Проаналізувавши усі заходи, проведені протягом декади, можна стверджувати , що вони були актуальними та результативними, адже спрямовані на поглиблення й розширення знань з важливих предметів.
Обговорення підсумків тижня допомогло систематизувати урочну та позаурочну діяльність усіх учасників освітнього процесу, а також сприяло розкриттю внутрішнього потенціалу здобувачів освіти.