Співпраця із школою



План спільної роботи

ЗДО № 4  і Гірницької гімназії

щодо  забезпечення наступності  і

перспективності  освітньої  роботи

на 2024/2025 н.р.

Зміст

Термін виконання

Відповідальні

1.

Організаторська і шефська робота

 

 

1.1.

Участь у шкільних святах: «Першого дзвоника», «Букваря», «Останнього дзвоника»

Вересень Травень

Бусько Н.І.

Лакус Г.Я.,

вихователі

1.2.

Спільні виставки дитячих робіт (учні, вихованці) «Барви осені», «Моє рідне селище», «Великодня писанка»

Вересень

Жовтень

Квітень

Вихователі,

Бусько Н.І.

Лакус Г.Я.

 

1.3.

Благоустрій території закладу дошкільної освіти

Протягом року

Бахмачук О.М.

Маяк Н.П.

1.4.

Участь учнів школи у виставах.

Грудень

Турко В.С.

1.5.

Організація спільних концертів, розваг. Спортивні змагання «Козацькому роду нема  переводу». Спортивна розвага «Веселі старти».

Листопад

Лютий

Квітень

 

Бусько Н.І.

Лакус Г.Я.,

Турко В.С.

1.6.

Робота з дітьми, які не відвідують ЗДО: консультування батьків, участь батьків і дітей у Днях відкритих дверей; відвідування гуртків.

Протягом року

Закала М.Я.

Сичак О.О.

вихователі

1.7.

3 метою підвищення рівня мотиваційної готовності старших  дошкільників  до навчання у школі:

 •організувати та провести екскурсії до школи

 •використовувати в освітній роботі шкільну тематику;

 •знайомити вихованців з правилами поведінки  школярів;

 •організувати конкурс дитячих творчих робіт на шкільну  тематику

Вересень

Квітень

Вихователі старших груп

1.8.

Проведення спільного Дня здоров’я «Щоб не сталося біди – пам’ятай про це завжди»

травень

Бусько Н.І.

Лакус Г.Я.,

Вихователі

2.

Методична робота

 

 

2.1.

Затвердження спільного плану роботи щодо наступності у діяльності ЗДО і школи, складання  циклограми заходів на навчальний рік

Серпень

Бахмачук О.М.

Маяк Н.П.

2.2.

Відвідування учителями  старших груп, спостереження за діяльністю дітей на заняттях та поза ними, бесіди з дітьми.

Протягом року

Закала М.Я.

вихователі старших груп

2.3.

Взаємовідвідування занять  та уроків.

Протягом року

Закала М.Я.

Маяк Н.П.

2.4.

Виставка науково – методичної літератури з  питань  формування готовності до навчання в школі; адаптація дітей до школи.

Квітень

Закала М.Я.

Сичак О.О.

.

Вихователі

2.5.

Засідання творчої мікрогрупи вихователів та вчителів «Ознайомлення з Державними стандартами дошкільної та початкової  освіти. Державні  програми ЗДО та початкової школи».

Вересень

Бахмачук О.М.

Маяк Н.П.

2.6.

Методичний подіум «Сучасні

тенденції розвитку дошкільної освіти України»

Квітень

Бусько Н.І.

Лакус Г.Я.,

Вихователі

2.7.

Обмін конспектами (вихователі старших груп, вчителі початкових класів).

постійно

Закала М.Я.

2.8.

Взаємоконсультування педагогами.

постійно

Бахмачук О.М.

Маяк Н.П.

2.9.

Обмін досвідом роботи.

Постійно

Закала М.Я

2.10

Консультація «Підготовка  дітей до навчання у школі»

Січень

Сичак О.О.

2.11

Дні відкритих дверей у ЗДО і школі.

Жовтень

Лютий

Керівники закладів

3

Робота з батьками майбутніх першокласників

 

 

3.1

Батьківські збори у ЗДО «Спільна робота батьків, ЗДО,  школи у  формуванні у дитини цілісного ставлення до навчальної діяльності».

Вересень

Вихователі старших груп

3.2

Організаційні збори в школі для  батьків майбутніх першокласників.

Березень

Маяк Н.П.

Олійник І.М.

3.3

Батьківські  збори. «Попередження травматизму дітей у літній період»

Квітень

Бусько Н.І.

Лакус Г.Я.,

Вихователі

3.4

Анкетування батьків з метою вивчення інтересів дошкільників – майбутніх  першокласників

Травень

Ситчак О.О.

3.5

Прес – центр. Рубрика: «Ваша дитина йде до школи»

На протязі року

Закала М.Я.

4

Управлінська діяльність

 

 

4.1

Систематизація матеріалів з діагностики готовності до школи.

1 квартал

Закала М.Я.

4.2

Вивчення рівня засвоєння дітьми старших груп знань (кваліметрична модель)

Травень

Закала М.Я.

4.3

Проведення тестування на визначення готовності дітей до навчання в школі.

Квітень

Сичак О.О.

Вихователі

4.4

Нарада при директору ЗДО: «Про результати контрольних зрізів знань і підготовку дітей старшої  групи до школи»

Травень

Бахмачук О.М.


Останнє опубліковане

02.09.2024
Обереги для воїнів

У перший день нового навчального року ми дякуємо захисникам за наш спокій і виготовили їм обереги - сердечка. Інклюзивна група середнього дошкільного віку № 3. Вихователь: Оксана Креховець. Асистент вихователя: Галина Якимів.

01.09.2024
Алгоритм дій під час повітряної тривоги

У сучасних реаліях України безпека дітей у закладах дошкільної освіти має особливе значення. У разі оголошення повітряної тривоги МОН нагадує алгоритм дій для працівників дошкілля, який подано в добірці слайдів. Кожен із них містить інструкцію щодо конкретного етапу — від оголошення сигналу тривоги до повернення з укриття.

01.05.2024
Інформація щодо протидії торгівлі людьми

Торгівля людьми – здійснення незаконної угоди, об’єктом якої є людина, а так само вербування, переміщення, переховування, передача або одержання людини, вчинені з метою експлуатації, у тому числі сексуальної, з використанням обману, шахрайства, шантажу, уразливого стану людини або із застосуванням чи погрозою застосування насильства, з використанням службового становища або матеріальної чи іншої залежності від іншої особи, що відповідно до Кримінального кодексу України визнаються злочином. Торгівля людьми є особливо тяжким злочином, і відповідно до статті 149 Кримінального кодексу України «Торгівля людьми або інша незаконна угода щодо передачі людини» передбачає покарання осіб, які займаються торгівлею людьми, позбавленням волі на строк від 3 до 15 років. Відповідно до Закону України «Про протидію торгівлі людьми», особи, які постраждали від торгівлі людьми, мають право на безоплатне одержання: інформації щодо своїх прав та можливостей, викладеної мовою, якою володіє така особа; медичної, психологічної, правової та іншої допомоги незалежно від місця проживання; тимчасового розміщення у закладах допомоги для осіб, які постраждали від торгівлі людьми. Особа, яка постраждала від торгівлі людьми на території України та громадяни України, які постраждали від торгівлі людьми на території іншої держави мають однакові права. Надання допомоги особі, яка постраждала від торгівлі людьми, не залежить від: звернення такої особи до правоохоронних органів та її участі у кримінальному процесі; наявності у такої особи документа, що посвідчує особу. Для отримання допомоги, особа, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, має звернутися до місцевої державної адміністрації за місцем перебування та подати заяву про встановлення відповідного статусу. За результатами розгляду заяви та інших матеріалів справи, Міністерство соціальної політики України приймає рішення про встановлення або відмову у встановленні статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми.

09.04.2024
Міжнародний день спорту та Всесвітній день здоров’я

Сьогодні у нашому садочку ми відзначили Міжнародний день спорту та Всесвітній день здоров’я особливим заходом - флешмобом "White card”! Ми долучилися до національного проєкту "Цікава фізкультура 2.0 - перезавантаження" ????????. #WhiteCard #Спорт_заради_розвитку #sport_for_development #BeyondSport_peace_sport