ПОРАДИ
Телефони довіри для учнів, за якими може звернутися кожна дитина, що потрапила у складні життєві обставини.
Координати служб, до котрих можна звернутися у випадках фізичного, психологічного та сексуального насильства.
Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству, торгівлі людьми та гендерної дискримінації.
тел. 116 123 (безкоштовно з мобільного)
тел. 0 800 500 225 (дзвінки в межах України безкоштовні)
тел. 772 (безкоштовно для абонентів Київстар) У Червонограді:
Телефон довіри ЦСССДМ – 1559
Відділ у справах дітей – (03249) 3-13-70, 3-12-63
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – (03249) 2-40-75
Відділ освіти – 3-22-66, 3-23-03
Швидка допомога – 103
Клініка, дружня до молоді – 3-29-12
Червоноградський відділ поліції – 102 (черговий)
А ТИ ЯК ДУМАЄШ?
До твого народження твої батьки не були такими нудними й нецікавими людьми, якими вони здаються тобі зараз. Вони стали такими, заробляючи на твоє безтурботне дитинство, перучи твій одяг і слухаючи твою нескінченну балаканину про те, який ти класний. Тому, перед тим як вирушати рятувати ліси Амазонки від знищення жадібного покоління твоїх батьків, спробуй для початку привести в порядок свою кімнату. (Білл Гейтс)
Опис «моделі» випускника Поздимирського навчально-виховного комплексу
Педагогічний колектив школи, реалізуючи концепцію Нової української школи, впроваджують ідеологію змін в освіті, що закладена в новий базовий закон «Про освіту».
Сучасну людину цінують насамперед за її індивідуальність, унікальність ідей та професійних рішень. Саме тому, сьогоднішні школярі мають досягти певний навчально-пізнавальний потенціал, який базується на системі компетентностей. Учні школи мають навчатися вчитсь впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі, та володіти іншими сучасними вміннями.
В реаліях Нової Української Школи випускник НВК :
-
Має залишити школу професійно визначеним;
-
Уміти самостійно сумлінно працювати;
-
Самовдосконалюватися;
-
Бути активним у суспільно-культурномужитті країни;
-
Бути свідомим громадянином;
-
Берегти своє здоров’я та довкілля;
-
Мислити креативно, використовуючи увесь свій творчий потенціал.
Враховуючи вище зазначене, педагогічний колектив НВК визнав основними завданнями завдання
Випускник початкової школи
- усвідомлює свою належність до народу України;
- знає свої права та виконує обов'язки молодшого школяра;
- зберігає й продовжує традиції та звичаї українського народу;
- знає свій родовід, з пошаною ставиться до близьких і рідних.
- володіє первинними навичками, необхідними в повсякденному житті;
- формулює й висловлює свою точку зору та виявляє повагу до поглядів інших;
- дотримується правил і норм толерантної поведінки;
- усвідомлює мотиви поведінки в різних життєвих ситуаціях.
- резерв для подальшого інтелектуального розвитку:
- активно залучається до навчального процесу;
- установлює й аналізує рівень власних знань;
- уміє порівнювати, узагальнювати, аналізувати та робити висновки в навчальній діяльності;
- постійно отримує нові знання й володіє навичками отримання інформації із сучасних додаткових джерел
- здатний до творчої діяльності:
- визначає коло своїх власних інтересів;
- усвідомлює свої здібності та прагне до їх розвитку;
- шукає шляхи самостійного творіння нового й оригінального;
- виконує нестандартні завдання з логічним навантаженням.
- Випускник початкової школи - комунікативна особистість:
- володіє мовними засобами спілкування;
- прагне до грамотного усного та писемного мовлення;
- проявляє самовираження та критичне мислення.
- володіє гігієнічними навичками навчальної праці, харчування, дотримується режиму дня;
- добре обізнаний з наслідками шкідливих звичок;
- прагне до фізичного розвитку.
- Випускник початкової школи - частина природи:
- володіє знаннями про навколишнє середовище;
- прагне до захисту та збереження природи;
- стає учасником природоохоронних заходів, які відбуваються у школі, рідному селі.
- МОДЕЛЬ ВИПУСКНИКА ПОЗДИМИРСЬКОГО НВК
Випускник школи
- має володіти певними якостями і вміннями:
- опанувати систему розумових навичок (порівняння, узагальнення, аналіз, синтез, класифікацію, визначення головного);
- оволодіти основами комп’ютерної грамотності;
- знати свої громадянські права і вміти їх реалізувати;
- оцінювати свою діяльність з погляду моральності та етичних цінностей;
- дотримуватися правил культури поведінки і спілкування;
- вести здоровий спосіб життя;
- бути готовим до форм і методів навчання, використовуваних у старших класах.
- оволодіти основами комп’ютерної грамотності;
- знати свої громадянські права і вміти їх реалізувати;
- оцінювати свою діяльність з погляду моральності та етичних цінностей;
- дотримуватися правил культури поведінки і спілкування;
- вести здоровий спосіб життя;
- бути готовим до форм і методів навчання, використовуваних у старших класах.
- на рівні вимог державних освітніх стандартів засвоїти загальноосвітні програми з усіх предметів шкільного навчального плану;