Інклюзивна освіта



 

Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Інклюзивне навчання часто вважають альтернативою інтернатній системі, за якою діти з особливими освітніми потребами навчаються  в спеціальних закладах освіти та змушені проживати в інтернатних відділеннях при них через їх територіальну розгалуженість.

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.

Особа з особливими освітніми потребами – особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту.

5 вересня 2017 року було прийнято новий  Закон України “Про освіту”. З того часу діти з особливими освітніми потребами мають повне право здобувати освіту в усіх навчальних закладах, зокрема й безоплатно в державних та комунальних, незалежно від «встановлення інвалідності». Діти з особливими освітніми потребами мають право на:

  • дистанційну та індивідуальну форми навчання;
  • психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу; 
  • інклюзивні та спеціальні групи (класи) у загальноосвітніх навчальних закладах; 
  • «підлаштовані» для їхніх потреби загальноосвітні школи і класи, тобто на відповідні архітектурні перепланування;
  • корекційних педагогів, тьюторів, психологів; 
  • адаптовані навчальні плани та програми, методи та форми навчання, ресурси спеціальної освіти, партнерство з громадою.

З 1 вересня 2022 року з метою реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство, забезпечення якості навчання відповідно до висновків ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини  та медичних висновків у 2023-2024 н.р. було організовано інклюзивне навчання і відкрито 2 інклюзивних класи в яких навчається двоє учнів з особливими освітніми потребами, а саме :2 клас - 1 учень, 7 клас - 1 учні.


Останнє опубліковане

09.05.2024
Відкритий урок з фізики (вч.Робур Д.В.)

У 7 класах вчителем фізики Робур Д.В. було проведено відкритий урок на тему "Прості механізми. Коефіцієнт корисної дії простих механізмів". Учні ознайомились з різновидами простих механізмів, вивчили "золоте правило" механіки та на практиці переконались в його справедливості. Урок пройшов весело, цікаво та пізнавально.

30.04.2024
Вітаємо з перемогою!

Команда дівчат гімназії №8 виборола І місце в Гімназіаді з легкої атлетики.

22.04.2024
Цікавий урок в 3-Б класі

Учні 3-б класу відправилися в подорож по людському організму, а саме опорно - руховому апарату. Веселі скелетики і щасливі дітлахи).

19.04.2024
Тиждень духовності

Пройшов Тиждень духовності.???? Отець Мирослав щодня проводив духовні науки з усіма учнями нашої гімназії. Сьогодні, у рамках Тижня духовності, ми вшанували пам'ять загиблого випускника Борка Тараса Мироновича і внесли його до Книги Пам'яті. Світла пам'ять Воїнам світла, які встали на захист своєї Батьківщини!

17.04.2024
Цікаві уроки хімії у 7 класі

Цікаві,пізнавальні і творчі уроки хімії проходять у інтелект класах.У 7 класі діти знайомляться з індикаторами,зміною їх забарвлення в різних середовищах.Домашні експерименти -невід'ємна частина навчання і діти з задоволенням їх виконують,виготовили індикатори з буряка і червоної капусти,а в класі ще перевірили їх на кислотні і лужні середовище.Подивіться,що цього вийшло...картини..