Інклюзивна освіта



 

Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Інклюзивне навчання часто вважають альтернативою інтернатній системі, за якою діти з особливими освітніми потребами навчаються  в спеціальних закладах освіти та змушені проживати в інтернатних відділеннях при них через їх територіальну розгалуженість.

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.

Особа з особливими освітніми потребами – особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту.

5 вересня 2017 року було прийнято новий  Закон України “Про освіту”. З того часу діти з особливими освітніми потребами мають повне право здобувати освіту в усіх навчальних закладах, зокрема й безоплатно в державних та комунальних, незалежно від «встановлення інвалідності». Діти з особливими освітніми потребами мають право на:

  • дистанційну та індивідуальну форми навчання;
  • психолого-педагогічну та корекційно-розвиткову допомогу; 
  • інклюзивні та спеціальні групи (класи) у загальноосвітніх навчальних закладах; 
  • «підлаштовані» для їхніх потреби загальноосвітні школи і класи, тобто на відповідні архітектурні перепланування;
  • корекційних педагогів, тьюторів, психологів; 
  • адаптовані навчальні плани та програми, методи та форми навчання, ресурси спеціальної освіти, партнерство з громадою.

З 1 вересня 2022 року з метою реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство, забезпечення якості навчання відповідно до висновків ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини  та медичних висновків у 2023-2024 н.р. було організовано інклюзивне навчання і відкрито 2 інклюзивних класи в яких навчається двоє учнів з особливими освітніми потребами, а саме :2 клас - 1 учень, 7 клас - 1 учні.


Останнє опубліковане

22.04.2024
Цікавий урок в 3-Б класі

Учні 3-б класу відправилися в подорож по людському організму, а саме опорно - руховому апарату. Веселі скелетики і щасливі дітлахи).

19.04.2024
Тиждень духовності

Пройшов Тиждень духовності.???? Отець Мирослав щодня проводив духовні науки з усіма учнями нашої гімназії. Сьогодні, у рамках Тижня духовності, ми вшанували пам'ять загиблого випускника Борка Тараса Мироновича і внесли його до Книги Пам'яті. Світла пам'ять Воїнам світла, які встали на захист своєї Батьківщини!

17.04.2024
Цікаві уроки хімії у 7 класі

Цікаві,пізнавальні і творчі уроки хімії проходять у інтелект класах.У 7 класі діти знайомляться з індикаторами,зміною їх забарвлення в різних середовищах.Домашні експерименти -невід'ємна частина навчання і діти з задоволенням їх виконують,виготовили індикатори з буряка і червоної капусти,а в класі ще перевірили їх на кислотні і лужні середовище.Подивіться,що цього вийшло...картини..

17.04.2024
Зустріч з юристами

17 квітня юристки ГО #МІЦь Марія Федоряк та Марія Козловська зустрілися з учнями 8 класів Червоноградської гімназії #8 ????Запропонована педагогічним колективом тема зустрічі «Юридична відповідальність неповнолітніх ». Юристки говорили в основному про ▶️принципи і▶️види відповідальності, з ▶️якого віку вона настає. Учні дізналися про різницю між ↘️проступком і ↘️злочином. Обговорили найпоширеніші заборонені дії здобувачів освіти. ????Розібрали кілька практичних кейсів. ✔️Правники звернули увагу на проблему деморалізації. Вони інформували молодь про наслідки вживання алкоголю, паріння та пропусків школи. ✔️Також обговорили правила безпечного користування Інтернетом. Наприкінці зустрічі правники відповіли на актуальні питання учнів.

16.04.2024
День цивільної оборони

16 квітня рятувальники в день Цивільного захисту ????який відбувся в Гімназії № 8 Червоноградської міської ради для учнів провели акцію «Запобігти Врятувати Допомогти». Метою проведення акції було ознайомлення школярів із діяльністю пожежно-рятувальної служб. В ході проведення акції школярі, мали можливість побачити пожежно-рятувальну техніку та аварійно-рятувальне спорядження, що знаходиться на озброєнні пожежно рятувальної частини, одівати бойовий одяг пожежників, відчути на собі рятувальне спорядження та засоби для органів дихання в непридатному середовищі впродовж заходу наголосили про правила користування вогнегасникам та продемострували його в дії. Також за допомогою 3-д макетів було продемонстровані види вибухонебезпечних предметів???????? та дії при виявлення ВНП. Також з учнями було проведено бесіду та роздано агітаційно масові листівки щодо запобіганню пожеж у побуті та дії на випадок пожежі.