Меблі для дитячого садка




ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Найменування Замовника : Відділ освіти Червоноградської міської ради

Місцезнаходження Замовника: Україна, 80100, Львівська область, м.Червоноград, просп.Шевченка,19

Ідентифікаційний код замовника : 02144482

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"

2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  

  Класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Меблі для дитячого садка)

  1.  Ідентифікатор закупівлі:        
    UA-2023-05-18-010735-a
  2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі

В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».

У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмету закупівлі скласти неможливо, то в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».

У разі встановлення вимоги замовником маркування, протоколи випробувань та сертифікати вони повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні протоколи випробувань, він зобов’язаний прийняти протоколи випробувань, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Закупівля даного виду товару обґрунтована своїми якісними та технічними характеристиками, які найбільше відповідають вимогам та потребам замовника.

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

(заповнюється Учасником та додається до тендерної пропозиції)

Найменування, що пропонується

Кількість, од. виміру

Країна

походження

Виробник товару та його адреса

Учасник зазначає перелік елементів згідно специфікації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*У разі, коли Учасник закуповує товар у дистрибютора або дилера тощо, він зазначає організацію, в якої закуповує товар.

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Назва товару

Опис товару

кількість

Шафка для дитячої роздягальні з кольоровими дверима (5 секцій)

 

 

Ширина - 1520

Глибина -  250

Висота – 1250

 

Шафа має п’ять секцій та виконана з  ламінованого ДСП товщиною 16 мм, класу емісії Е-1 та личкується крайкою ПВХ товщиною 0,45 мм та 2 мм.

Кожна секція має дві стаціонарні полички, які розділюють внутрішній простір секції на три зони: для головних уборів; для верхнього одягу та довгих речей; для взуття.  

Кожна секція шафи оснащена двома гачками (пластикові, одинарні, посиленого виготовлення, колір на вибір замовника (жовтий, помаранчевий, блакитний, зелений, білий), мають широку опору у формі трикутника, розміром не менше: ширина – 40 мм, довжина не менше 75мм та має 4 отвори для кріплення саморізами. Гачок суцільнолитий. Надати фото з 3- ракурсів, та з тильної сторони.)

Колір корпуса – однотонні теплі кольори, або дерев’яна структура за узгодженням із Замовником.

Колір фасадів – однотонні кольори за узгодженням із Замовником.

23

Шафа дитяча для роздягальні з кольоровими дверцятами (3 секції)

 

Ширина - 920

Глибина -  250

Висота - 1250

Шафа має три секції та виконана з  ламінованого ДСП товщиною 16 мм, класу емісії Е-1 та личкується крайкою ПВХ товщиною 0,45 мм та 2 мм.

Кожна секція має дві стаціонарні полички, які розділюють внутрішній простір секції на три зони: для головних уборів; для верхнього одягу та довгих речей; для взуття.  

Кожна секція шафи оснащена двома гачками (пластикові, одинарні, посиленого виготовлення, колір на вибір замовника (жовтий, помаранчевий, блакитний, зелений, білий), мають широку опору у формі трикутника, розміром не менше: ширина – 40 мм, довжина не менше 75мм та має 4 отвори для кріплення саморізами. Гачок суцільнолитий. Надати фото з 3- ракурсів, та з тильної сторони.)

Колір корпуса – однотонні теплі кольори, або дерев’яна структура за узгодженням із Замовником.

Колір фасадів – однотонні кольори за узгодженням із Замовником.

5

Етажерка – стелаж для книг

 

Висота – 1625 (+/- 10) мм

Ширина- - 450 (+/- 10) мм

Глибина - 235 (+/- 10) мм

 

Етажерка виготовлена із ламінованого ДСП товщиною не менше 16мм класу емісії Е1.

 

Кількість полиць – 5

Колір каркасу – білий

Колір декоративних (опорних) вставок – за узгодженням із замовником

6

Дитячий стілець з натурального дерева

 

 

Дитячий стілець з натурального дерева З-2 Скіф

Дитячий стілець З-2 є універсальним варіантом. Його зможуть використовувати як діти так і дорослі. Даний стілець є безпечним і стійким до перепаду вологи. Він має міцну конструкцію, адже виготовлений з натурального дерева, тому прослужити багато років.

Матеріал: каркас та ніжки - натуральне дерево (хвоя).

Габаритні розміри:

Висота: 530 мм                               Ширина: 350 мм                                            Глибина: 350 мм

18

 

 

 

 

Стіл робочий двомісний з шухлядами

Представлений стіл створено для закладів дошкільної освіти або для дому. Завдяки міцній конструкції і якісним матеріалам дитині буде зручно навчатися, займатися творчою діяльністю, малювати тощо.

Робочий стіл виконано з якісного ДСП, класу емісії Е1 , обклеєної по торцях протиударною кромкою ПВХ товщиною 2 мм та 0.45 мм. Стіл укомплектовано двома шухлядами.

Ми пропонуємо три зростові групи для зручності дитини, в залежності від її зросту.

Стіл може бути виконано з різних кольорів ДСП, що дозволить вдало його поєднати з іншими елементами Вашого інтер’єру.

Габаритні розміри - 1200 * 450 * h mm

Стіл відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів. Технічні умови”. Геометрія та розміри – у відповідності до  ДСТУ prEN 1729-1:2004 “Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Функціональні розміри”. Безпека- у відповідності до  ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Вимоги безпеки та методи випробування»

9

Стінка дитяча для дитячого садка Стандарт

 

Габаритні розміри 3300 х 320 х 1500

Ширина x Глибина x Висота

Матеріал оббивки, чохла, корпусуЛДСП 16 мм, торцювання 1 мм

 

 

1

 

  1. Учасник надає копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), на систему управління якістю, щодо виробництва меблів, у тому числі на металевому каркасі, для закладів освіти, виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставлятись у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність системи управління якості при виробництві меблів для закладів освіти.
  2. Учасник надає копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», в якому зазначається, що системи екологічного керування при виробництві меблів у тому числі на металевому каркасі для закладів освіти відповідають чинним в Україні вимогам. Виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставляться, у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність систем екологічного керування при виробництві меблів саме для закладів освіти.
  3. Учасник надає копію сертифікату відповідності на меблі та всі додатки до нього, виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставляться, у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару.

 Сертифікат повинен бути чинним на строк дії договору та виданий акредитованим органом з сертифікації/оцінки відповідності. Інформація про атестат акредитації органу з сертифікації/оцінки відповідності має бути внесена до Сертифікату відповідності, який подається.

  1. Шафи мають бути виготовлені відповідно до ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі, загальні технічні умови» У підтвердження учасник надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний до закінчення дії договору поставки товару, та в якому має бути визначено сферу застосування меблів - оснащення приміщень закладів освіти.
  2. Учасник має надати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру (зокрема гачки, ручки та іншу меблеву фурнітуру), сталеві труби, ДСП, крайку, клей та протокол досліджень меблевої ПВХ кромки на вміст радіонуклідів виданий лабораторією радіаційного контролю.
  3. Оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005
  4. Замовник залишає за собою право направляти запити до компетентних органів з метою підтвердження дійсності наданих учасником документів, зокрема направлення запитів до установ, що видавали документи, які підтверджують безпечність та якість товарів, з метою вивчення звітів та протоколів експертиз. Згідно з вище наведеним абзацом учасники повинні надати інформацію про погодження.
  5. Оригінал гарантійного листа, за підписом учасника або його уповноваженої особи, яким надаються гарантії замовнику стосовно того, що Товар, що пропонується учасником, новий, якісний та поставляється в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробництва.
  6. Доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом та за рахунок учасника (постачальника), про що необхідно надати лист-гарантію. Поставку товару учасник-переможець здійснює відповідно до дислокації кожного навчального закладу та складає його в узгоджений час з керівником закладу.
  7. Гарантійний лист від постачальника, яким гарантується ремонт або заміна бракованого виробу протягом 5 робочих днів після письмової заявки Замовника.
  8. У разі, якщо у Технічному завданні міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати «або еквівалент». Еквівалентом буде вважатися товар не гіршої якості. Замовник надає орієнтовне фотозображення бажаного зовнішнього вигляду, взятого із мережі Інтернет та рекламних матеріалів українських виробників меблів та їх дилерів.
  9. В разі надання еквіваленту Учасником надається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, малюнок зразка або креслення для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється).

Товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні та не був відновленим.

У разі поставки Товару неналежної якості, в якому виявлені дефекти або недоліки, Учасник-переможець повинен своїми силами та за свій рахунок усунути виявлені дефекти, недоліки або замінити такий Товар на Товар належної якості  протягом п’яти робочих днів з моменту виявлення  без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

Запропонований  товар має бути не гіршим ніж у наведених вимогах.

Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження, монтаж з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання умов договору про закупівлю.

Встановлення відбуватиметься згідно Додатку №5 “Місце встановлення”.

 

Учасник процедури закупівлі надає в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:

Гарантія на товар відповідно до умов виробника. Гарантійні термін експлуатації товару          складає не менше 24 місяців.

З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов відповідності опису елементу, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Зазначені розміри описі до кожного елементу слід читати з виразом «не менше ніж». У разі якщо зовнішній вигляд товару зображений на малюнку не співпадає з технічним описом, пріоритет має технічний опис. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим не раніше 2022 року виготовлення, якісним, та таким що не використовувався (в т. ч. на виставках). Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та документації закупівлі.

Учасник шляхом подання пропозиції підтверджує дотримання наступних норм діючого законодавства:

постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;

постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації;

закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.

 Ціни на товар повинні включати у себе всі види платежів, зборів та податків, витрати пов’язані з його доставкою по адресу, зазначеною у проекті договору Приймання товару здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін згідно діючого законодавства. Доставку товару здійснює Учасник за свій рахунок.                                                                                                 Для підтвердження надати довідку наступного змісту:

“Ми, (назва Учасника), уважно вивчили тендерну документацію та здійснили (згідно зазначених обсягів товару) розрахунок ціни з урахуванням усіх:

податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.

витрат на матеріали та інших витрат.

витрат на доставку товару до місця призначення.

Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені.

Якщо під час поставки товару виникне необхідність одержання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання.”

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою 

(за наявності)

 

У випадку виявлення факту поставки неякісного товару, який не відповідає вимогам та недоліків, які не було виявлено під час підписання видаткової  накладної, Замовник письмово викликає представника Учасника для підписання спільного акту по виявленим фактам.

 Будь-які недоліки поставленого некомплектного або неякісного товару

Учасник зобов’язується замінити на товар належної якості своїми силами та за свій рахунок у тижневий термін з моменту отримання повідомлення Замовника, а у разі неможливості їх усунення – замінити на товар аналогічної моделі (розміру, модифікації), про що у складі пропозиції надається гарантійний лист.

Учасник відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після його передачі Замовнику за видатковою накладною внаслідок порушення останнім правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб, або обставин, що звільняють від відповідальності (випадку непереборної сили тощо). Строк та порядок встановлення Учасником факту існування недоліків товару визначається чинним законодавством.

Також, додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації або республіки білорусь.

Додатково надається довідка з детальним описом товару та відомостями про його виробника, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні.

 

  1. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз  «або еквівалент»". Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару за клопотаннями керівника закладу та за узгодженням з представником Замовника, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.   

6.На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку запропонованого товару, надає скановану копію оригіналу листа виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цього тендеру, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист включає в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.

Учасник тендеру має підтвердити, що предмет закупівлі виготовляється у відповідності до ТУта /або ДСТУ та надати  гарантійний лист

   Примітка: У разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент). Запропонований учасником еквівалент товару повинен бути не гіршим за своїми технічними та якісними характеристиками.

 

 

 

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» за КПКВК - 0611010 , відповідно до бюджетного запиту на 2023 рік.

6.Очікувана вартість предмета закупівлі : 218000,00 грн. (двісті вісімнадцять тисяч грн. 00коп.)  з ПДВ          

7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до  п. 4 ст.4 Закону України  «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні товари.

8.Процедура закупівлі:

Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями .

 

 

Уповноважена  особа                                Турик О.Г.

 


Останнє опубліковане

01.05.2024
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ СОСНІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ СОСНІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ

01.05.2024
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО ЛІЦЕЮ

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО ЛІЦЕЮ

30.04.2024
ПРО ПЛАН ДОСТАВКИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 5 КЛАСУ (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ)

ПРО ПЛАН ДОСТАВКИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 5 КЛАСУ (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ)

18.04.2024
ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ З ФУТЗАЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ

ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ З ФУТЗАЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ

12.04.2024
ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ШКІЛЬНІ ЛІГИ» З БАСКЕТБОЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ ТА ДІВЧАТ

ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ШКІЛЬНІ ЛІГИ» З БАСКЕТБОЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ ТА ДІВЧАТ