Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень




ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Найменування Замовника : Відділ освіти Червоноградської міської ради

Місцезнаходження Замовника: Україна, 80100, Львівська область, м.Червоноград, просп.Шевченка,19

Ідентифікаційний код замовника : 02144482

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"

2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

  1. Класифікація за ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні(Проведення інструментальних та лабораторних замірів)
  2. Ідентифікатор закупівлі
    UA-2023-04-10-009837-a

 4.   Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

до предмета закупівлі:

ДК 021:2015 – 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень)

  1. Перелік товару,  що є предметом закупівлі, та його характеристики:

 

1

Санітарно-хімічні дослідження води

12 показників по 1 пробі один раз в рік у 21 школі

12 показників по 1 пробі один раз в рік у 15 ЗДО

432

2

Санітарно-мікробіологічні дослідження води

4 показники по 1 пробі один раз в рік у 21 школі

4 показники по 1 пробі один раз в рік у 15 ЗДО

144

3

Лабораторно-інструментальні дослідження  температури  повітря

 

По 12 замірів 2 рази на рік у 21 школі; по 12 замірів 2 рази на рік у 15 ЗДО.

864

4

Лабораторно-інструментальні дослідження  вологості  повітря

 

По 12 замірів 2 рази на рік у 21 школі; по 12 замірів 2 рази на рік у 15 ЗДО.

864

5

Лабораторно-інструментальні дослідження  рівня освітленості

 

По 12 замірів 2 рази на рік у 21 школі; по 9 замірів 1 раз на рік у 15 ЗДО.

639

6

Визначення еквівалентних рівнів звуку (шумове навантаження)

По 3 заміри 1 раз на рік у 21 школі

63

7

Визначення рівня загальної або локальної вібрації

По 1 заміру 1 раз на рік у 21 школі

21

8

Мікробіологічні (паразитологічні) дослідження піску (грунту) на я/гельмінтів

По 1 пробі 2 рази на рік (5 пісочниць в НВК)

по 1 пробі 2 рази на рік у 129 групах ЗДО

268

9

Мікробіологічні дослідження виявлення бактеріального забруднення об’єктів довкілля методом змивів  на патогенну та умовно патогенну мікрофлору

По 2 змиви у 4-х НВК

По 2 змиви у 115 групах ЗДО

238

10

Дезінфекція (камерне знезараження речей)

72 загрузки (у 65 групах ЗДО)

72

 

Разом досліджень

 

3605

 

 

  1. Якісні характеристики предмета закупівлі

2.1. Якість Послуг, що надаються, повинні відповідати рівню, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України.

2.2. Під час надання Послуг повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

2.3. Технічні та якісні характеристики Послуг повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля:

- проведення лабораторних бактеріологічних досліджень з використанням сертифікованого обладнання і залученням кваліфікованих спеціалістів;

- забезпечити високу якість, безпеку і вірогідність послуг з бактеріологічних досліджень.

Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:

- копія ліцензії (чинної на день розкриття) на право надання Учасником Послуг, якщо надання Послуг, що закуповуються в рамках цих торгів потребують наявності такої ліцензії згідно чинного законодавства;

- копію сертифікату (паспорту) якості та (або) відповідності, та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого документа, що підтверджує відповідність послуг державним нормам та стандартам (у випадках передбачених законодавством).

Всі транспортні витрати, пов’язані із використанням послуг, здійснюються за рахунок виконавця робіт.

Якщо надання послуг є не своєчасним або послуги не відповідають якості, постачальник сплачує штрафи, передбачені чинним законодавством.

 

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» за КПКВК - 0611021 , 0611010 відповідно до бюджетного запиту на 2023 рік.

6.Очікувана вартість предмета закупівлі : 283`700,00 грн з ПДВ.

7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до  п. 4 ст.4 Закону України  «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги.

8.Процедура закупівлі:

Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями .

 

 

Уповноважена  особа                                Щеглова Ю.П.

 


Останнє опубліковане

01.05.2024
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ СОСНІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ СОСНІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ

01.05.2024
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО ЛІЦЕЮ

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО ЛІЦЕЮ

30.04.2024
ПРО ПЛАН ДОСТАВКИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 5 КЛАСУ (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ)

ПРО ПЛАН ДОСТАВКИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 5 КЛАСУ (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ)

18.04.2024
ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ З ФУТЗАЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ

ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ З ФУТЗАЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ

12.04.2024
ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ШКІЛЬНІ ЛІГИ» З БАСКЕТБОЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ ТА ДІВЧАТ

ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ШКІЛЬНІ ЛІГИ» З БАСКЕТБОЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ ТА ДІВЧАТ