Дитячі ліжка, матраци




ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Найменування Замовника : Відділ освіти Червоноградської міської ради

Місцезнаходження Замовника: Україна, 80100, Львівська область, м.Червоноград, просп.Шевченка,19

Ідентифікаційний код замовника : 02144482

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"

2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  

  Класифікація за ДК 021:2015: 39140000-5 - Меблі для дому (Дитячі ліжка, матраци.)

  1.  Ідентифікатор закупівлі:
    UA-2023-05-11-014563-a
  2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі

В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».

У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмету закупівлі скласти неможливо, то в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».

У разі встановлення вимоги замовником маркування, протоколи випробувань та сертифікати вони повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні протоколи випробувань, він зобов’язаний прийняти протоколи випробувань, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Закупівля даного виду товару обґрунтована своїми якісними та технічними характеристиками, які найбільше відповідають вимогам та потребам замовника.

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

На закупівлю  за кодом  ДК 021:2015:  39140000-5 Меблі для дому ( дитячі ліжка, матраци)

 (заповнюється Учасником та додається до тендерної пропозиції)

Найменування, що пропонується

Кількість, од. виміру

Країна

походження

Виробник товару та його адреса

Учасник зазначає перелік елементів згідно специфікації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*У разі, коли Учасник закуповує товар у дистрибютора або дилера тощо, він зазначає організацію, в якої закуповує товар.

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

за кодом  ДК 021:2015:  39140000-5 Меблі для дому ( дитячі ліжка, матраци)

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Назва товару

Опис товару

кількість

Ліжко дитяче з заокругленими бильцями без матрацу

 

Габаритні розміри: 1436х636х615 мм.
Колір: Бук.

Ліжко складається з двох спинок, двох царг і підматрацника, які  виготовлені з ламінованого ДСП, класу емісії Е1, обклеєного по торцям крайкою ПВХ.

 Бильця ліжка заокруглені. 

Днище виготовлене з фанери листяних порід, товщиною 7мм. Для кріплення використовується якісна фурнітура. Все це забезпечує меблям високу міцність і збільшує термін її експлуатації.

85

Матрац  ватний

 

Габаритні розміри: 1400х600х70 мм.
Помірно м'який, з рівномірним набиванням. Він добре набуває форми тіла, забезпечуючи м'язам необхідне розслаблення. Наповнювачем служить відновлений ватин – це міцний нетканий матеріал, що має пухку структуру. Товщина ватного матраца 7 см. По всій  довжині дитячого ватного матраца виконано симетричне пікіровка, яка дозволяє утримувати наповнювач усередині дитячого ватного матраца . Чохол пошитий із міцного бавовняного матеріалу – тику, який добре пропускає повітря та зберігає тепло.

85

 

Вимоги до виробів.

Ліжко дитяче з заокругленими бильцями без матрацу:

  1. Учасник надає копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), на систему управління якістю, щодо виробництва меблів, у тому числі на металевому каркасі, для закладів освіти, виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставлятись у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару.

Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність системи управління якості при виробництві меблів для закладів освіти.

  1. Учасник надає копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», в якому зазначається, що системи екологічного керування при виробництві меблів у тому числі на металевому каркасі для закладів освіти відповідають чинним в Україні вимогам. Виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставляться, у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність систем екологічного керування при виробництві меблів саме для закладів освіти.

 

  1. Учасник надає копію сертифікату відповідності на меблі та всі додатки до нього, виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставляться, у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинним на строк дії договору та виданий акредитованим органом з сертифікації/оцінки відповідності. Інформація про атестат акредитації органу з сертифікації/оцінки відповідності має бути внесена до Сертифікату відповідності, який подається.

 

  1. Ліжка мають бути виготовлені відповідно до ДСТУ ГОСТ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів. Технічні умови”, ДСТУ ГОСТ 19917:2016 “Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови”. У підтвердження учасник надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний до закінчення дії договору поставки товару, та в якому має бути визначено сферу застосування меблів - оснащення приміщень закладів освіти.

 

  1. Учасник має надати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру (меблеву фурнітуру), ДСП, фанеру, крайку, клей та протокол досліджень меблевої ПВХ кромки на вміст радіонуклідів виданий лабораторією радіаційного контролю.

 

  1. Оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005

 

Матраци:

  1. Копії документів що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару: висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що відповідає РСТ У 1103-88 «МАТРАЦИ ВАТНІ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ.»

 

  1. Замовник залишає за собою право направляти запити до компетентних органів з метою підтвердження дійсності наданих учасником документів, зокрема направлення запитів до установ, що видавали документи, які підтверджують безпечність та якість товарів, з метою вивчення звітів та протоколів експертиз. Згідно з вище наведеним абзацом учасники повинні надати інформацію про погодження.

 

  1. Оригінал гарантійного листа, за підписом учасника або його уповноваженої особи, яким надаються гарантії замовнику стосовно того, що Товар, що пропонується учасником, новий, якісний та поставляється в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробництва.

 

  1. Оригінал гарантійного листа від виробника або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання товару, який є предметом цієї закупівлі, та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цим Оголошенням та пропозицією учасника торгів (якщо учасник не є виробником). Гарантійний лист повинен містити номер оголошення про проведення цієї закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу

 

  1. Доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом та за рахунок учасника (постачальника), про що необхідно надати лист-гарантію. Поставку товару учасник-переможець здійснює відповідно до дислокації кожного навчального закладу та складає його в узгоджений час з керівником закладу.

 

  1. Гарантійний лист від постачальника, яким гарантується ремонт або заміна бракованого виробу протягом 5 робочих днів після письмової заявки Замовника.

 

  1. У разі, якщо у Технічному завданні міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати «або еквівалент». Еквівалентом буде вважатися товар не гіршої якості. Замовник надає орієнтовне фотозображення бажаного зовнішнього вигляду, взятого із мережі Інтернет та рекламних матеріалів українських виробників меблів та їх дилерів.

 

  1. В разі надання еквіваленту Учасником надається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, малюнок зразка або креслення для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється).

 

Товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні та не був відновленим.

У разі поставки Товару неналежної якості, в якому виявлені дефекти або недоліки, Учасник-переможець повинен своїми силами та за свій рахунок усунути виявлені дефекти, недоліки або замінити такий Товар на Товар належної якості  протягом п’яти робочих днів з моменту виявлення  без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

Запропонований  товар має бути не гіршим ніж у наведених вимогах.

Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, наванта-ження/розвантаження, з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання умов договору про закупівлю.

Доставка відбуватиметься згідно Додатку №5 “Місце доставки ”.

Учасник процедури закупівлі надає в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:

Гарантія на товар відповідно до умов виробника. Гарантійні термін експлуатації товару  складає не менше 12 місяців.

З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов відповідності опису елементу, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Зазначені розміри описі до кожного елементу слід читати з виразом «не менше ніж». Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим не раніше 2022 року виготовлення, якісним, та таким що не використовувався (в т.ч. на виставках). Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та документації закупівлі.

Учасник шляхом подання пропозиції підтверджує дотримання наступних норм діючого законодавства:

      постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;

   постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації;

закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.

 Ціни на товар повинні включати у себе всі види платежів, зборів та податків, витрати пов’язані з його доставкою по адресу, зазначеною у проекті договору Приймання товару здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін згідно діючого законодавства. Доставку товару здійснює Учасник за свій рахунок. Для підтвердження надати довідку наступного змісту:

“Ми, (назва Учасника), уважно вивчили тендерну документацію та здійснили (згідно зазначених обсягів товару) розрахунок ціни з урахуванням усіх:

- податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені;

- витрат на матеріали та інших витрат;

- витрат на доставку товару до місця призначення.

Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені.

Якщо під час поставки товару виникне необхідність одержання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання.”

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою

(за наявності)

У випадку виявлення факту поставки неякісного товару, який не відповідає вимогам та недоліків, які не було виявлено під час підписання видаткової  накладної, Замовник письмово викликає представника Учасника для підписання спільного акту по виявлених фактах. Будь-які недоліки поставленого некомплектного або неякісного товару Учасник зобов’язується замінити на товар належної якості своїми силами та за свій рахунок у тижневий термін з моменту отримання повідомлення Замовника, а у разі неможливості їх усунення – замінити на товар аналогічної моделі (розміру, модифікації), про що у складі пропозиції надається гарантійний лист.

Учасник відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після його передачі Замовнику за видатковою накладною внаслідок порушення останнім правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб, або обставин, що звільняють від відповідальності (випадку непереборної сили тощо). Строк та порядок встановлення Учасником факту існування недоліків товару визначається чинним законодавством.

Також, додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації або республіки білорусь.

 

Додатково надається довідка з детальним описом товару та відомостями про його виробника, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні.

 

 Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз  «або еквівалент»". Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару за клопотаннями керівника закладу та за узгодженням з представником Замовника, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.   

 

На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку запропонованого товару, надає скановану копію оригіналу листа виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цього тендеру, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист включає в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.

Учасник надає копію паспортів виробів на кожну одиницю товару, яка включає розміри товару з підтвердженням кресленнями, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації,  гарантійні зобов’язання від виробника.

Учасник тендеру має підтвердити, що предмет закупівлі виготовляється у відповідності до ТУ та /або ДСТУ та надати  гарантійний лист .

Примітка: У разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент). Запропонований учасником еквівалент товару повинен бути не гіршим за своїми технічними та якісними характеристиками.

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» за КПКВК - 0611010 , відповідно до бюджетного запиту на 2023 рік.

6.Очікувана вартість предмета закупівлі : 219 000,00 грн. (двісті девятнадцять тисяч грн.00коп.) з ПДВ          

7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до  п. 4 ст.4 Закону України  «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні товари.

8.Процедура закупівлі:

Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями .

 

 

Уповноважена  особа                                Турик О.Г.


Останнє опубліковане

01.05.2024
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ СОСНІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ СОСНІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ

01.05.2024
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО ЛІЦЕЮ

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ НА БАЗІ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО ЛІЦЕЮ

30.04.2024
ПРО ПЛАН ДОСТАВКИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 5 КЛАСУ (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ)

ПРО ПЛАН ДОСТАВКИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 5 КЛАСУ (МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ)

18.04.2024
ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ З ФУТЗАЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ

ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ З ФУТЗАЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ

12.04.2024
ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ШКІЛЬНІ ЛІГИ» З БАСКЕТБОЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ ТА ДІВЧАТ

ВІДБУВСЯ III ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ЗМАГАНЬ «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ШКІЛЬНІ ЛІГИ» З БАСКЕТБОЛУ СЕРЕД ЮНАКІВ ТА ДІВЧАТ