Воркшоп "Як підтримувати мотивацію учнів"




26 жовтня в Соснівському ліцеї пройшов воркшоп "Як підтримувати  мотивацію учнів: менше навчати - більше вивчати".  Учитель математики Забавська З. Є. поділилась досвідом роботи з використання цікавих способів перевірки виконаних учнями завдань, а саме: написання графічних та "німих" диктантів, само- та взаємоперевірку, вправи, виконані в інтернет-сервісах  LearningApps та Live worksheets, використання аналогій, які допомагають бачити основні характеристики об'єкта, різні гумористичні цікавинки, логічні ланцюжки, математичні лото та доміно.  Учитель української мови та літератури Балій Л. Л.  пропонує «візуалізацію » цікавих  моментів під час вивчення нових тем. Діти створюють мальописи (комікси)  до  літературних творів, «хмаринки слів» до винятків  з правил або до  характеристики героїв.  Для кращого запам'ятовування правил вивчають мнемонімічні  фрази:  губні приголосні Б,П, В, М, Ф (МаВПа БуФ), глухі приголосні П,Т,Ш,К,Х,Ч,Ц,Ф,С  (ПТаШКа ХоЧе Ці ФіСТаШКи),  вправи з ключами або ігрові вправи у програмі  LearningApps та Word Wall.