ДПА та ЗНО



Путівник учасника ДПА та ЗНО

ДПА та ЗНО: які іспити складатимуть випускники

Реєстрація учасників зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться 1 лютого 2022 року. До цього часу випускникам необхідно визначитися з переліком іспитів, які вони оберуть для складання обов'язкової державної підсумкової атестації або проходження ЗНО.

У 2022 році здобувачі повної загальної середньої освіти 2022 мають скласти тести (тобто пройти ДПА) з таких предметів:

  • українська мова;
  • математика;
  • історія України або іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька) – за вибором випускника;
  • четвертий предмет за вибором випускника (історія України, біологія, географія, фізика, хімія, англійська мова, іспанська мова, німецька мова, французька мова).

Для вступу до закладів вищої освіти випускники мають пройти зовнішнє оцінювання з тих предметів, які потрібні для вступу до конкретного вишу (наприклад, українська мова, математика, фізика тощо).

Важливо пам’ятати, що тести з деяких предметів різняться залежно від того, чи складається цей предмет як ДПА, чи як вступний іспит у виш.

Так, існують окремі тести з української мови та з української мови і літератури. Як ДПА зараховують тільки результат виконання завдань з української мови. Для вступу можуть знадобитися або результати з української мови, або з української мови і літератури. Це залежить від спеціальності, на яку має намір вступати учасник.

Окрім того, у переліку предметів ЗНО є математика і математика (завдання рівня стандарту). Як результат ДПА з математики зараховують результат виконання завдань рівня стандарту (якщо випускник вивчав у школі математику на рівні стандарту) або всіх завдань тесту (якщо випускник вивчав математику на профільному рівні). Для вступу до закладів вищої освіти потрібні результати виконання всіх завдань тесту з математики. 

Для державної підсумкової атестації з історії України враховують результат виконання завдань частини «Історія України 1914 р.– початку ХХІ ст.». Для вступу до закладу вищої освіти потрібні результати виконання всіх завдань тесту.

Як результат ДПА з іноземної мови (англійськоїіспанськоїнімецької або французької) буде зараховано результат виконання завдань рівня стандарту (якщо випускник вивчав цю іноземну мову на рівні стандарту) або всіх завдань тесту (якщо випускник вивчав цю іноземну мову на профільному рівні). Для вступу до закладів вищої освіти потрібні результати виконання всіх завдань тесту з іноземної мови.

Результати тестів з інших навчальних предметів за вибором випускника можна використовувати одночасно як державну підсумкову атестацію та конкурсний іспит для вступу до закладу вищої освіти.

Після того як учасник визначився з предметами зовнішнього оцінювання, варто почати підготовку до тестування. 

Необхідно зважати на те, що тести з різних предметів по-різному охоплюють шкільну програму. Подекуди знадобляться знання за 5-й – 11-й класи, подекуди – за 7-й – 11-й тощо. Саме тому треба орієнтуватися на зміст програми ЗНО з конкретного предмета.

Для комфортної підготовки до тестування учасники можуть скористатися матеріалами платформи ЗНО-ОНЛАЙН. На цьому сайті вони матимуть змогу виконувати тести за всі роки зовнішнього оцінювання, опрацьовувати завдання, згруповані за темами, читати коментарі до завдань, написані провідними фахівцями-предметниками.

Аби правильно визначити, які предмети треба скласти для вступу в заклад вищої освіти, учасникам потрібно ознайомитися з переліком конкурсних предметів ЗНО на обрану спеціальність.


Останнє опубліковане

22.04.2024
Цікавий урок в 3-Б класі

Учні 3-б класу відправилися в подорож по людському організму, а саме опорно - руховому апарату. Веселі скелетики і щасливі дітлахи).

19.04.2024
Тиждень духовності

Пройшов Тиждень духовності.???? Отець Мирослав щодня проводив духовні науки з усіма учнями нашої гімназії. Сьогодні, у рамках Тижня духовності, ми вшанували пам'ять загиблого випускника Борка Тараса Мироновича і внесли його до Книги Пам'яті. Світла пам'ять Воїнам світла, які встали на захист своєї Батьківщини!

17.04.2024
Цікаві уроки хімії у 7 класі

Цікаві,пізнавальні і творчі уроки хімії проходять у інтелект класах.У 7 класі діти знайомляться з індикаторами,зміною їх забарвлення в різних середовищах.Домашні експерименти -невід'ємна частина навчання і діти з задоволенням їх виконують,виготовили індикатори з буряка і червоної капусти,а в класі ще перевірили їх на кислотні і лужні середовище.Подивіться,що цього вийшло...картини..

17.04.2024
Зустріч з юристами

17 квітня юристки ГО #МІЦь Марія Федоряк та Марія Козловська зустрілися з учнями 8 класів Червоноградської гімназії #8 ????Запропонована педагогічним колективом тема зустрічі «Юридична відповідальність неповнолітніх ». Юристки говорили в основному про ▶️принципи і▶️види відповідальності, з ▶️якого віку вона настає. Учні дізналися про різницю між ↘️проступком і ↘️злочином. Обговорили найпоширеніші заборонені дії здобувачів освіти. ????Розібрали кілька практичних кейсів. ✔️Правники звернули увагу на проблему деморалізації. Вони інформували молодь про наслідки вживання алкоголю, паріння та пропусків школи. ✔️Також обговорили правила безпечного користування Інтернетом. Наприкінці зустрічі правники відповіли на актуальні питання учнів.

16.04.2024
День цивільної оборони

16 квітня рятувальники в день Цивільного захисту ????який відбувся в Гімназії № 8 Червоноградської міської ради для учнів провели акцію «Запобігти Врятувати Допомогти». Метою проведення акції було ознайомлення школярів із діяльністю пожежно-рятувальної служб. В ході проведення акції школярі, мали можливість побачити пожежно-рятувальну техніку та аварійно-рятувальне спорядження, що знаходиться на озброєнні пожежно рятувальної частини, одівати бойовий одяг пожежників, відчути на собі рятувальне спорядження та засоби для органів дихання в непридатному середовищі впродовж заходу наголосили про правила користування вогнегасникам та продемострували його в дії. Також за допомогою 3-д макетів було продемонстровані види вибухонебезпечних предметів???????? та дії при виявлення ВНП. Також з учнями було проведено бесіду та роздано агітаційно масові листівки щодо запобіганню пожеж у побуті та дії на випадок пожежі.