Останнє опубліковане
22 березня вчителі природничої кафедри Гімназії №12 Мацях Наталія Романівна та Ящишин Ірина Володимирівна провели інтегрований урок на тему «Виробництво мила та його значення для нашого здоров’я з точки зору історії » . Чистота - це ключ до спокою і гармонії, який відкриває двері до нових можливостей і надихає на досягнення великих цілей. Під час цього уроку учні вивчають не лише процес виготовлення мила, але й основні принципи гігієни, які потрібно дотримуватися під час користування милом , обговорили важливість дотримання правил особистої гігієни. Вчителі продемонстрували приклади того, як бактерії та віруси можуть проникнути в організм через неохайність та відсутність гігієни. Ознайомились з процесом виробництва мила, його складовими та небезпечними інгредієнтами. Обговорили правила використання мила та засобів для миття рук, скільки часу це повинно займати, і чому це важливо для запобігання поширенню інфекцій. Ознайомились з історією використання мила, традиціями різних народів та міфами про «немиту» Європу та її королів. Здоров'язбережувальна компетентність на уроках - це ключ до розуміння взаємозв'язку між нашим здоров'ям і навколишнім середовищем, а також до вміння застосовувати знання для підтримання та зміцнення нашого фізичного та психічного благополуччя.
#ШколаПроєктів Працюючи над проєктом, учні 7 -В класу ( класний керівник Сідельник О.М) вивчили екологічну руханку з учнями 2 -В класу ( учитель Харкевич І. Д .). Адже ми - частинка природи, і екологічне виховання має починатися в дитячому віці з любові та поваги до всього живого, відповідальності за чистоту довкілля.
До Всесвітнього дня води, що відзначають 22 березня, учитель образотворчого мистецтва Гудим Л.С. та вчитель хімії Мацях Н.Р. провели цікаві інтегровані уроки. Учні малювали ментальні карти про воду, її значення для людини, бережливе ставлення до цього ресурсу. На хімії ж дізналися, що у природі лише 3% прісної води. А також що вода є універсальним розчинником. Провели цікаві досліди.
#ШколаПроєктів Як подарувати друге життя непотрібним речам? Більшу частину відходів, які ми щодня відправляємо до смітника, можна використовувати повторно, зробивши з них корисні речі або декор для дому. Цього разу учні 7-В класу (класний керівник Сідельник О.М) виготовляли зручні органайзери для зберігання канцелярського приладдя, дрібних речей,косметики та прикрас. Багаторазове використання речей дозволяє зменшити навантаження на наші сміттєзвалища, звести до мінімуму забруднення навколишнього середовища і навчитися розумно та креативно використовувати те, що у нас під руками. Органайзери вийшли індивідуальні та цікаві. А які увас є ідеї?????