ПРО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 5 КЛАСУ



ПРО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 5 КЛАСУ

Навчальний рік 2022-2023 має свої особливості, зокрема,  впровадження програм у 5 класі Нової української  школи.

І під час традиційних серпневих конференцій, і на початку навчального року вчителі зарубіжної літератури детально ознайомилися з методичними рекомендаціями МОН України  щодо викладання предмета у цьому році,  змін у програмі.

Минуло 3 тижні навчання, і з’явився перший досвід у спілкуванні вчителів та п’ятикласників під час уроків. Виникла потреба в педагогів обмінятися думками щодо перших кроків в оцінюванні результатів навчальної діяльності  учнів.

 Зустріч учителів зарубіжної літератури щодо оцінювання результатів навчальної діяльності учнів у 5 класі розпочала Надія Пащук, консультант ЦПРПП. Вона нагадала основні тези методичних рекомендацій МОН України щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у НУШ.

Своїми спостереженнями, зернинками досвіду щодо проведення поточного  формувального оцінювання, а також оцінювання аудіювання, говоріння, письма, читання, ведення щоденника спостережень за прогресом вихованців у навчальній діяльності поділилися з колегами вчителі Мирослава Тимчишин (гімназія № 5),  Олена Бабій (гімназія № 3), Любов Наконечна (СЗШ № 7).

Обговорення було жвавим, зацікавленим. Думки педагогів сходилися на тому, що адаптаційний період лише вербального оцінювання має бути коротким, бо кожна дитина хоче конкретної оцінки за свою навчальну працю, адже така оцінка мотивує учня, інформує батьків про реальний стан прогресу в навчальній діяльності їхніх дітей.

 Надія Пащук, консультант ЦПРПП.


Останнє опубліковане

16.04.2024
ВІДБУВСЯ ВИЇЗНИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

ВІДБУВСЯ ВИЇЗНИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

15.04.2024
ПРО ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРУ «ЧАРІВНИЙ СВІТ ФУТБОЛУ» У БОРЯТИНСЬКІЙ ГІМНАЗІЇ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРУ «ЧАРІВНИЙ СВІТ ФУТБОЛУ» У БОРЯТИНСЬКІЙ ГІМНАЗІЇ

11.04.2024
УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ В ГРОМАДІ: МОДЕЛІ СПІВПРАЦІ ТА СТАНДАРТИ РЕПРЕЗЕНТАТИВНОСТІ

УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ В ГРОМАДІ: МОДЕЛІ СПІВПРАЦІ ТА СТАНДАРТИ РЕПРЕЗЕНТАТИВНОСТІ

08.04.2024
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ У РАМКАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ

ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ У РАМКАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ

08.04.2024
ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА