АЛГОРИТМ дій учасників освітнього процесу за сигналами оповіщення цивільного захисту “Увага всім”, “Повітряна тривога”



АЛГОРИТМ

дій учасників освітнього процесу за сигналами оповіщення цивільного захисту “Увага всім”, “Повітряна тривога”

 

І. Алгоритм дій вчителя та відповідальної особи під час проведення навчальних занять

Відповідальний за найпростіше укриття у приміщенні школи – Салій Галина Василівна, заступник директора, відповідальний за найпростіше укриття церкви св.Йосафата – Цибульський Анатолій Йосипович, заступник директора з ГР.

Підготовчі заходи:

  1. Учасники освітнього процесу ознайомлені з місцем розташування споруд фонду захисних споруд, а також правилами поведінки під час евакуації та укриття в захисних спорудах.
  2. У закладі освіти розміщено всі покажчики напрямку руху для швидкого та безпечного проведення евакуаційних заходів учасників освітнього процесу.
  3. Під час евакуації та укриття в захисні споруди учасників освітнього процесу супроводжують відповідальні особи.
  4. Відповідальні особи, після евакуації перевіряють заклад на наявність присутніх учнів за межами захисної споруди.

Порядок дій при отриманні сигналу:

  1. Відповідальна особа у разі надходження сигналу вмикає наявну систему оповіщення навчального закладу (3 довгі дзвінки).
  2. Вчитель миттєво сповіщає учнів (словесно) про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації та припиняє навчальне заняття.
  3. Відповідальні особи разом із вчителями координують хід евакуації учнів від класу до захисної споруди (укриття), згідно з маршрутами евакуації (додається).
  4. Класи, в яких викладають вчителі, організовуються для негайного пересування колоною по двоє в приміщенні класу та швидкого залишення кабінету.
  5. Відповідальними за учнів під час перерв є вчителі – предметними, які проводили попередній урок, залишають кабінет і лише після першого попереджувального дзвінка їх замінюють учителі, у яких, згідно розкладу наступний урок.
  6. Відповідальні особи за евакуацію знаходяться у заздалегідь визначених місцях (вестибюль І поверх) та допомагають в організації та регулюванні швидкого руху до захисної споруди. Вчителям, які супроводжують молодші класи, допомагають працівники школи.
  7. Медичний працівник знаходитися у відведеному для нього місці для швидкого надання медичної допомоги.
  1. Відповідальні особи за евакуацію знаходяться біля виходу із захисної споруди для здійснення контролю за порядком укриття учасників освітнього процесу та швидкого реагування у разі, якщо виявиться, що хтось відсутній.
  2. Учні або цілі класи, які знаходяться на подвір'ї закладу, під час сигналу тривоги рухаються під наглядом вчителя до захисної споруди.
  3. У випадку, коли лунає сигнал повітряної тривоги, а дитина ще не вирушила до школи, то вона залишається вдома до завершення повітряної тривоги, і виконує вказівки батьків.
  4. У випадку, коли повітряна тривога лунає під час дороги дитини до школи, перед уроками, о 8.45 і пізніше, то дитина якнайшвидше іде до школи, щоб разом з вчителем евакуюватися.
  5. Якщо повітряна тривога лунає до 8.45, то дитина повертається додому і виконує вказівки батьків.
  6. Під час повітряної тривоги свої речі дитина залишає у кабінеті, а з собою в укриття бере наплічник з необхідним наповненням
  7. У середині захисної споруди відповідальні особи забезпечують, щоб учні швидко та обережно зайняли свої місця. Після того як усі учні займуть свої місця відповідальний за клас повинен перевірити наявність усіх учнів та зробити відмітку у зошиті відвідування.
  8. Під час перебування в захисній споруді вчителі та відповідальні особи проводять заходи, щоб заспокоїти дітей та всіх, хто знаходиться в ній.

 

 

Додаток 1

 

Графік

маршрутів руху учнів при допуску до школи,

евакуації до укриття в разі повітряної тривоги

 

Початок занять 9.00

1-3 тижні місяця навчаються очно : 1-4, 9 класи

 

Центральний вхід – 1,2 класи

Боковий вхід з подвір’я школи – 3,4 класи

                                                                 Запасний вихід – 9 класи                                                                         

 

2-4 тижні місяця навчаються очно –1, 5-8 класи

 

Центральний вхід – 1,5 класи

Боковий вхід з подвір’я школи – 6-7 класи

                                                                     Запасний вихід – 8 класи                                                                         

 

 

         Директор                                        У.СВЙОНТЕК

 


Останнє опубліковане

03.05.2024
Остання декада квітня в Гімназії №12 була присвячена математиці та інформатиці.

Учителі провели низку цікавих уроків, використавши різноманітні технології навчання. Були проведені уроки-квести, уроки-вікторини, STEM-уроки. Учні досліджували, малювали, складали карти, робили відкриття. Учні 5-их класів (учителі Осіпова О.І., Дилин Н.О,) пізнавали закони реального світу через логічні задачі та задачі підвищеної складності. Пиріг І.В. разом із своїми шестикласниками пізнавали красу рідного краю, вивчали закономірності та геометричні фігури у вишиванках . Результатом таких уроків став випуск стінівок «Великодня математика» Дев’ятикласники разом з Балас Г.І. застосовували закони статистики, а учні 6-их класів змагались у казковому королівстві. Цікавими були також уроки наших інформатиків. Паламар Н.М. разом із шестикласниками відчули себе справжніми програмістами в середовищі Scratch. Ломоносова Т.Ю. з учнями 9-их класів досліджувала на уроці смартфони, використовуючи елементи STEM-освіти.

02.05.2024
Дякуємо усім, хто долучився до писанкового аукціону

Учні 7-Б класу та їхній класний керівник Гудим Л.С. щиро дякують усім, хто долучився до писанкового аукціону. Спільними зусиллями нам вдалося зібрати 2100 грн. Зароблені кошти ми передали волонтерській організації "Бджілки", у якій працюють мами наших однокласників Восковцової Дарії і Гнатишина Данила. Також привітали всіх майстринь з прийдешнім святом і подарували писанки. Дякуємо за Вашу роботу та жертовну працю!

02.05.2024
Відвідали Музей -світлицю Тараса Городецького

Напередодні Великодня учні 4-Г класу (учитель Єдинак О.І., асистент Матвіяс Т.В.) відвідали Музей -світлицю Тараса Городецького. Діти з цікавістю слухали розповідь прозерчанок про видатних писанкарів Тараса Городецького та Юлію Бурко, розглядали їхні роботи, а також складали із пазлів писанки і досліджували, хто з майстрів їх написав. На згадку про зустріч школярі отримали незабутні враження і листівки із зображенням писанок Тараса Городецького.

01.05.2024
Щиро вітаємо переможців обласного етапу Міжнародного конкурсу еколого-валеологічної спрямованості "Квітка буття"

Щиро вітаємо переможців обласного етапу Міжнародного конкурсу еколого-валеологічної спрямованості "Квітка буття": - Сокіл Марту, ученицю 4-В класу, учитель Костельна О.С. - Каламай Аліну, ученицю 4-Г класу, учитель Єдинак О.І.