ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПИСЬМОВОГО ІСПИТУ



ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПИСЬМОВОГО ІСПИТУ

Положення про центр професійного розвитку

педагогічних працівників

  1. Загальна частина
  2. Завдання центру
  3. Управління та кадрове забезпечення центру
  4. Фінансування та контроль за діяльністю центру

 

Конституція України

  1. Державна мова в Україні (Стаття 10)
  2. Державні символи України (Стаття 20)
  3. Право на працю (Стаття 43)
  4. Право на освіту (Стаття 53)

 

Закон України «Про освіту»

  1. Основні терміни та їх визначення (Стаття1)
  2. Законодавство України про освіту (Стаття2)
  3. Види освіти (Стаття 8)
  4. Форми здобуття освіти (Стаття 9)
  5. Дошкільна освіта (Стаття 11)
  6. Повна загальна середня освіта (Стаття 12)
  7. Позашкільна освіта (Стаття 14)
  8. Освіта осіб з особливими освітніми потребами (Стаття 19)
  9. Інклюзивне навчання (Стаття 20)
  10. Стандарти освіти (Стаття 32)
  11. Освітня програма (Стаття 33)
  12. Кваліфікації (Стаття 34)
  13. Професійні стандарти (Стаття 39)
  14. Система забезпечення якості освіти (Стаття 41)
  15. Академічна доброчесність (Стаття 42)
  16. Ліцензування освітньої діяльності (Стаття 43)
  17. Акредитація освітньої програми (Стаття 44)
  18. Інституційний аудит (Стаття 45)
  19. Моніторинг якості освіти (Стаття 48)
  20. Атестація педагогічних працівників (Стаття 50)
  21. Сертифікація педагогічних працівників (Стаття 51)
  22. Права та обов'язки педагогічних працівників (Стаття 54)
  23. Вимоги до освіти та професійної кваліфікації педагогічного працівника

закладу  освіти (Стаття 58)

  1. Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних та науково-

педагогічних працівників (Стаття 59)

  1. Наукове та методичнее забезпечення освіти (Стаття 75)
  2. Психологічна служба та соціально-педагогічний патронаж у системі освіти

(Стаття 76)

  1. Міжнародне співробітництво у системі освіти (Стаття 82)
  2. Участь у міжнародних дослідженнях якості освіти (Стаття 83)
  3. Міжнародна академічна мобільність (Стаття 84)

 

Закон України «Про повну загальну середню освіту»

  1. Основні терміни та їх визначення (Стаття 1)
  2. Рівні, строки та форми здобуття повної загальної середньої освіти (Стаття 4)
  3. Організація освітнього процесу (Стаття 10)
  4. Освітня програма (Стаття 11)
  5. Виховний процес (Стаття 15)
  6. Оцінювання навчання учнів та їх атестація (Стаття 17)
  7. Педагогічні працівники (Стаття 22)
  8. Педагогічна інтернатура (Стаття 23)
  9. Інклюзивне навчання (Стаття 26)
  10. Система забезпечення якості повної загальної середньої освіти (Стаття 42)
  11. Забезпечення академічної доброчесності у сфері загальної середньої освіти

(Стаття 43)

  1. Державні стандарти (Стаття 44)
  2. Атестація педагогічних працівників (Стаття 48)
  3. Сертифікація педагогічних працівників (Стаття 49)
  4. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (Стаття 51)
  5. Ресурсне (інформаційне, науково-методичне, матеріально-технічне)

забезпечення (Стаття 52)

  1. Міжнародне співробітництво у системі загальної середньої освіти (Ст. 63)
  2. Участь у міжнародних дослідженнях якості освіти (Стаття 64)
  3. Міжнародна академічна мобільність (Стаття 65)

 

Закон України «Про дошкільну освіту»

  1. Базовий компонент дошкільної освіти (Стаття 22)
  2. Освітня програма (Стаття 23)
  3. Науково-методичне забезпечення системи дошкільної освіти (Стаття 25)
  4. Завдання науково-методичного забезпечення системи дошкільної освіти

(Стаття 26)

  1. Атестація педагогічних працівників закладу дошкільної освіти (Стаття 32)
  2. Міжнародне співробітництво у системі дошкільної освіти (Стаття 40)

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання

 письмового іспиту, співбесіди

 

Письмовий іспит проводиться у формі письмового тестування, яке містить 25 питань. Оцінювання проводиться за такими критеріями:правильна відповідь – 1 бал;неправильна відповідь – 0 балів.Загальний час для проведення письмового іспиту повинен становити 60 хвилин.Максимальна кількість балів, яку може отримати кандидат за підсумками тестування, становить 25. Кандидати, які за результатами тестування набрали 12 і менше балів, не допускаються до співбесіди. Кандидати, які набрали 13 і більше балів, допускаються до співбесіди.  

З метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та відповідних посадових обов’язків конкурсною комісією проводиться співбесіда. Перелік вимог, відповідно до яких проводиться співбесіда, визначається конкурсною комісією. Кожному з кандидатів ставляться запитання, що розкривають необхідні на посаді професійні компетентності.

Для оцінювання кожної окремої вимоги до професійної компетентності на співбесіді використовується така система:

професійна компетентність кандидата не відповідає вимозі - 0 балів;

професійна компетентність кандидата відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків - 1 бал;

професійна компетентність кандидата відповідає вимозі та кандидат виявив глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для виконання посадових обов’язків                                       - 2 бали.

Визначення результатів співбесіди здійснюється кожним членом комісії індивідуально та фіксуються у відомості про результати співбесіди.

Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок.

Загальний рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання середніх балів, проставлених членами комісії у зведеній відомості середніх оцінок за кожну окрему вимогу до професійної компетентності, та балів за результатами тестування.

Сума таких балів є загальним рейтингом кандидата, що заповнюється за формою.

Першим за рейтингом та переможцем конкурсу на відповідну посаду педагогічних працівників є кандидат, який набрав найбільшу загальну кількість балів.

 

 

 

Приєднані файли

Останнє опубліковане

01.05.2024
СЕМІНАР «ЗАСТОСУВАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ПРАКТИК У ПРОФІЛАКТИЦІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПРАЦІВНИКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ»

СЕМІНАР «ЗАСТОСУВАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ПРАКТИК У ПРОФІЛАКТИЦІ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПРАЦІВНИКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ»

01.05.2024
«СУЧАСНИЙ ПСИХОЛОГ – УСПІШНИЙ ПСИХОЛОГ». ФОРУМ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

«СУЧАСНИЙ ПСИХОЛОГ – УСПІШНИЙ ПСИХОЛОГ». ФОРУМ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

25.04.2024
МУЗИЧНІ КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЗДО С. ВОЛСВИН

МУЗИЧНІ КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЗДО С. ВОЛСВИН

22.04.2024
ПРАКТИКУМ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ: «БУДЬ МЕДІАГРАМОТНИМ»

ПРАКТИКУМ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ: «БУДЬ МЕДІАГРАМОТНИМ»

20.04.2024
ВІДБУВСЯ СЕМІНАР ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛЬНОТИ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ

ВІДБУВСЯ СЕМІНАР ПРОФЕСІЙНОЇ СПІЛЬНОТИ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ