Навчальний рік 2022-2023 має свої особливості, зокрема, впровадження програм у 5 класі Нової української школи.
І під час традиційних серпневих конференцій, і на початку навчального року вчителі зарубіжної літератури детально ознайомилися з методичними рекомендаціями МОН України щодо викладання предмета у цьому році, змін у програмі.
Минуло 3 тижні навчання, і з’явився перший досвід у спілкуванні вчителів та п’ятикласників під час уроків. Виникла потреба в педагогів обмінятися думками щодо перших кроків в оцінюванні результатів навчальної діяльності учнів.
Зустріч учителів зарубіжної літератури щодо оцінювання результатів навчальної діяльності учнів у 5 класі розпочала Надія Пащук, консультант ЦПРПП. Вона нагадала основні тези методичних рекомендацій МОН України щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у НУШ.
Своїми спостереженнями, зернинками досвіду щодо проведення поточного формувального оцінювання, а також оцінювання аудіювання, говоріння, письма, читання, ведення щоденника спостережень за прогресом вихованців у навчальній діяльності поділилися з колегами вчителі Мирослава Тимчишин (гімназія № 5), Олена Бабій (гімназія № 3), Любов Наконечна (СЗШ № 7).
Обговорення було жвавим, зацікавленим. Думки педагогів сходилися на тому, що адаптаційний період лише вербального оцінювання має бути коротким, бо кожна дитина хоче конкретної оцінки за свою навчальну працю, адже така оцінка мотивує учня, інформує батьків про реальний стан прогресу в навчальній діяльності їхніх дітей.
Надія Пащук, консультант ЦПРПП.